me sinkkukaverit ei päästy häissä kaikkiin kaverikuviin :(
Oltiin viikonloppuna ystäväni häissä, meitä on lukiossa muodostunut kuuden naisen porukka. Neljällä on mies/poikaystävä, minulla ja yhdellä toisella ei. No häissä otettiin kaikenlaisia kuvia muun muassa meidän porukasta. Sitten sulhanen sanoi, että otetaan vielä kuva kaikista meistä miesten kanssa. Asettauduimme kuvaan, kaikilla siis siinä mies, mutta minä ja toinen sinkku seisoimme vierekkäin. Sulhanen huomasi tämän ja sanoi, että tää kuva oli pariskunnista ja katsoi sillä silmällä että painukaa muualle kuvasta.
Siinä meni juhlafiilis ja todella ihmettelen ettei morsiankaan sanonut mitään. Tästä tää sinkkujen syrjiminen ilmeisesti alkaa, ja olemme vasta vajaat kolmekymppisiä...
Kommentit (16)
Jep, tätä tää on. Etsi itselles mies niin pääset porukoihin
toivottavasti aloitus on kirjoitettu "kieli poskessa"
Jos joku sanoo että otetaan kuva kaikista miehineen ja ei olisi omaa miestä, lähtisin itse kuvasta pois... Sitten jos ihmeteltäisiin mihin menin menisin takaisin..
No mä kyllä ajattelisin, että puolisot otetaan kuvaan jos sellaisia on. En ymmärtäisi että sinkkujen pitää poistua. Itse olen suhteessa mutta meidän porukassa on myös pari sinkkua, en tee eroa näiden välille. Jos mieheni ehdottaisi tuollaista kavereilleni niin kyllä sanoisin että höpsis.
Siis olitte useissa muissa kuvissa mutta kun ette päässeet pariskuntakuvaan niin nyyh? Voi apua.
Jos on otettu monenlaisia kokoonpanoja kuviin, niin ei ole syrjimistä. Kiva niitä hääkuvia sitten katsoa myöhemmin, näistäkin pareista puolet eronnut...Et sinä siihen porukkaan kuulu. Että voi olla ihan kivakin juttu.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 12:32"]
Tuo oli vielä vähäistä. Odotapa vaan, kohta ei tule enää kutsua juhliinkaan, kun kyse on PARISKUNTAbileistä.
[/quote]
Sinkkuna ei saa kutsua kaikkiin häihinkään. Koettu on jo muutama kerta.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:44"]
Tuo oli vielä vähäistä. Odotapa vaan, kohta ei tule enää kutsua juhliinkaan, kun kyse on PARISKUNTAbileistä.
[/quote]
[/quote]
En ole sentään jäänyt vielä ilman hääkutsuja, mutta illanvietoista tosiaan on välillä jätetty pois. Mikähän ihme siinäkin on, haluaisiko joku sinkut syrjään jättävä kertoa syyn?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:34"]No mä kyllä ajattelisin, että puolisot otetaan kuvaan jos sellaisia on. En ymmärtäisi että sinkkujen pitää poistua. Itse olen suhteessa mutta meidän porukassa on myös pari sinkkua, en tee eroa näiden välille. Jos mieheni ehdottaisi tuollaista kavereilleni niin kyllä sanoisin että höpsis.
[/quote]
Niin, paitsi ap ja se toinen on ollut useissa muissa kuvissa ja kyllä sulhasella oli ihan oikeus päättää ketä hän ei siihen kuvaan halunnut. Kyseessähän oli hänen ja hänen puolisonsa häät. Kyllä siinä pitää sitä sulhastakin kuunnella. Morsian ei yksin päätä kaikesta. Ainakaan kunnollisessa suhteessa
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:34"]No mä kyllä ajattelisin, että puolisot otetaan kuvaan jos sellaisia on. En ymmärtäisi että sinkkujen pitää poistua. Itse olen suhteessa mutta meidän porukassa on myös pari sinkkua, en tee eroa näiden välille. Jos mieheni ehdottaisi tuollaista kavereilleni niin kyllä sanoisin että höpsis. [/quote] Niin, paitsi ap ja se toinen on ollut useissa muissa kuvissa ja kyllä sulhasella oli ihan oikeus päättää ketä hän ei siihen kuvaan halunnut. Kyseessähän oli hänen ja hänen puolisonsa häät. Kyllä siinä pitää sitä sulhastakin kuunnella. Morsian ei yksin päätä kaikesta. Ainakaan kunnollisessa suhteessa
[/quote]
Melko masentava tilanne, jos sulhon päätettäväksi jää vain se, kenestä hän ottaa kuvan...
Järjestäkää omat bileet, joissa otatte sinkkukuvia :)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:44"]
[/quote]
[/quote]
En ole sentään jäänyt vielä ilman hääkutsuja, mutta illanvietoista tosiaan on välillä jätetty pois. Mikähän ihme siinäkin on, haluaisiko joku sinkut syrjään jättävä kertoa syyn?
[/quote]
Minäkin haluaisin tietää. Ja jos syy on se, että sinkku tuntisi olonsa ulkopuoliseksi pariskuntien keskellä, niin eiköhän kokonaan kutsumatta jättäminen luo sata kertaa ulkopuolisemman olon.
Olisit sanonu sille että älä sä ala mun kavereiden kanssa otattamaan kuvia ;)
Ei pahalla, mutta oletko varma että sulhanen pitää sinusta? Voi olla että halusi kuvan mihin sinä/te ette pääsisi. Ei sillä nyt ole mitään väliä onko kuvassa pari sinkkua vai ei... Olisit esitelly sinkku kaveris puolisona ;)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:50"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:44"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Sinkut vikittelee varattujen ukot. Sinkku on siis uhka parisuhteessa eläville.