Mä olen jo niin kyllästyny tähän raskaana olemiseen että mä en kauaa enään jaksa
Ole niin loppu ja väsyny että jos tämä tenava ei ensviikonaikana synny niin mun mielenterveys pettää just...
Kolme viikkoa ollu kipee yhtäsoittoa ja en ole viikkokausiin nukkunu... joka paikkaa särkee,kolottaa...
Isommat lapset vaan tappelee ja kitisee ja en jaksa olla niittenkään kans kärsivällinen ku ittellä olo mikä on.
Kunhan mä tämän viiden maailmaan saan niin saa olla toistasesti viimenen muksu meille.
t. rv 38+4
Kommentit (4)
Se on luonnon tapa saada äiti ottamaan synnytys kaikesta kauheudestaan huolimatta ilolla vastaan.
mutta mulla ei ole yhtään kremppoja ja olo on mitä mainioin. Toivon jopa että tämä raskaus menisi yliaikaiseksi, koska en vielä halua luopua isosta masustani, enkä juuri tällä hetkellä jaksaisi vastasyntyneen kanssa, kun kaksi nuorinta oksennustaudissa ( onneksi eskari- ja tokaluokkalaiselta loppui jo viime perjantaina, niin pääsivät tänään terveinä ja virkeinä aloittamaan opintiensä) ja mies lähti aamulla viikon työmatkalle :-(
t. ap