Mitä haluaisit saada 50-v lahjaksi?
Millainen elämyslahja olisi kiva tai mitä kivaa yhteistä tekemistä haluaisit saada lahjaksi ystävältäsi? Tavaralahjaa en ajatellut ostaa, koska toisella on erittäin vaativa maku ja julmetusti tavaraa.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Elämyslahja on säälittävintä ikinä; tekemällä tehty jännäkokemus? Kiitos mutta ei! Viisikymppisenä voisin haluta hiljaisuuden retriitin Valamoon, tai ihan vaan johonkin jossa saa olla varmasti rauhassa, ilman keinotekoisia ”elämyksiä”.
Elämyslahjahan tuokin on! Kuulostat narinoinesi melko vaativalta ja ikävältä ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Elämyslahja on säälittävintä ikinä; tekemällä tehty jännäkokemus? Kiitos mutta ei! Viisikymppisenä voisin haluta hiljaisuuden retriitin Valamoon, tai ihan vaan johonkin jossa saa olla varmasti rauhassa, ilman keinotekoisia ”elämyksiä”.
Minullekin kelpaisi elämyslahjaksi retriitti vaikkapa juuri Valamoon. Tärkeintähän tietysti on että se elämys (kuten lahja ylipäänsä) on tosiaan lahjan saajalle mieluinen.
Hamppuharjasuokin. En saanut.
Ostin vuoden kuluttua kaksi shettistä ajoponeiksi.
Haluan viisikymppislahjaksi eroon ap:n kaltaisista teeskentelijöistä😅
Taikasieniretken metsään asiantuntijalta❣️
Elämyslahja olisi tosiaan kiva, mulle kelpaisi myös jokin tuollainen retriitin tapainen tai sitten jokin rentoutushoito, hotelliviikonloppu tms. itsekseni.
Halusin 20 miinusvuotta mutten saanut.
M.50
Mulla oli viisikymppiset ensi keväänä. Mä haluaisin sitä kaikkea karkuun - en ikääntymistä, vaan härdelliä, jonka synttärit tuo tullessaan. Vanhemmat ja sisarukset aloitti hössöttämisen jo, kun tuli 49v mittariin. Olisi pitkästä aikaa syy juhlia!
Töissä en ole edes kertonut tarkkaa ikääni ja synttäreitäni. Eihän ne vaan saa mistään sitä tietää, ellen itse kerro? Siellä nimittäin on tapana hillua kuin ellun kanat, kun joku täyttää pyöreitä. Pidetään kekkereitä ja illallisia, puheita ja skumppaa. Ei kiitos.
Eli haluan 50 vuotis lahjaksi normaaliutta. En missään tapauksessa halua olla mikään keskipiste ja hulinan kohde.
Kivasti ja järkevästi ajateltu ap:lta! Viisikymppisenä sitä tavaraa ja kaikkea on jo yli omiksi tarpeiksi.
.
Elämyslahja on hyvä idea, toteutus sitten lahjan saajan mukaan. JOs tiedät että hän nauttii omasta ajasta ja hiljaisuudesta, juuri tuollainen retriitti (kyllä, elämyslahja sekin) voisi toimia, tai sitten vain hänelle tarjottu hemmottelu-hotelliyö.
Jos on sosiaalisempi tapaus tai ylipäänsä nauttii siitä että saa olla seurassa, sitten vaikka just yhteinen hotellireissu shoppaillen, tai illallisristeily vesillä tai jotain menevämpää tekemistä, tai vaikka viinikurssi.
.
Mutta siis sen mukaan minkä luonteinen on.
Yhteisen matkan rakkaan kanssa jonnekin.
Mä sain 40-vuotislahjaksi kuumailmapallolennon. Se oli muuten kiva, mutta mies änkesi mukaan ja lentäjä tarjosi kuohuviiniä ja se oli kiusallista.
Olisin voinut lentää sen pilotin kanssa ja hörppiä itse pullon suusta ilman mitään teeskenneltyä romantiikkaa.
First world problems kultalusikkaperseiltä kun Afganistanissa lakoaa jengiä. Tyypillistä minäminäminä-meninkiä hyvinvöintiyhteiskunnankermaoerse_huo_rilla. Karmaa, saastat, karmaa!
Teatteri/konsertti/baletti tms, ravintolaillallinen jossain hienommassa paikassa, kylypyläviikonloppu. Jos siis nimenomaan yhteistä tekemistä miettii. Mutta riippuu niin paljon ihmisestä. Jos hän inhoaa kaikkea tuollaista niin sitten varmaan ei.
Täytin 50v vuosi sitten keväällä. Kukaan ei muistanut mitenkään vaikka kaverpiirissä ollaan järkätty yllätysjuhlia pyöreitä täyttäneille.
Jollain on nyt paha olla itsensä kanssa selvästikin.
Minusta hyviä ideoita kaikki, mutta tosiaan lahjan saajan luonne huomioiden se elämys tai tekeminen.
Kuvottavia ihmisiä täällä. Toivottavasti saatte koronan ja kuolette pikaisesti. Ansaittua, toden totta.
Minäminminäminäminäminäminäminä!
Vierailija kirjoitti:
Täytin 50v vuosi sitten keväällä. Kukaan ei muistanut mitenkään vaikka kaverpiirissä ollaan järkätty yllätysjuhlia pyöreitä täyttäneille.
Mulle käy varmaan samalla tavalla kun en omista syntymäpäivistäni pidä mitään numeroa eikä sitä näy edes fb:ssa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä!