Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Reiman mainos
22.09.2014 |
Pikkasen nyt häiritsee toi reiman mainos. Palstaa selatessa se menee tuolta sivupalkista jatkuvasti päälle. Inhoan jo tuota "peikonhampaista" pikkulikkaa. Ja ei- taloudessa ei ole tuon ikäisiä lapsia- enkä osta reimaa, vaikka siirtyisin triljoona kertaa reiman sivuille.
Joskus mainokset kääntyvät itseään vastaan. Liika on liikaa, kuten Trivago jo ehkä tietää.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
AdBlock - ratkaisu ongelmaasi.