Enkeli kuiskii korvaasi vastauksen kauttani
Mitä haluat tietää? Intuitiivisesti valitsen muutaman ensimmäisen kysyjän joukosta sen, kuka saa vastauksen.
Kommentit (55)
Miten terveyden ja työn kanssa käy?
kuuleeko enkelit vaikka pierasen tyynyn enkä kuule edes suhausta?
entä haistaako ne sitä? *nolona*
Miks te postailette noita sivu 2 juttuja?
Mitä minun pitäisi tehdä? Minulla on suuria tunteita erästä miestä kohtaan, mutta hänestä ei vaan ota selvää. Hän on luonteeltaan hieman ujo, joten jos asian ottaa hänen kanssaan esille hän menee aivan lukkoon. Olen nyt puoli vuotta kulkenut kyseisen miehen kyydissä ja kärsivällisesti odotellut, että jos vaikka jossain vaiheessa edettäisiin askel pidemmälle, mutta mitään ei kuulu.
Olen alkanut olemaan hirmu mustasukkainen kaikille mieheni naispuolisille ystäville, vaikka osan heistä tiedän, ettei hän koskisi heihin edes pitkällä tikulla. Kuitenkin aina kun saan tietää, että hän on ollut jonkun naispuolisen ystävänsä kanssa jossain, nousee minulle hirmuinen ahdistus pintaan.
Kun taas nään häntä, niin hän on todella lämmin minua kohtaan. Tykkää syleillä ja suukotella. Mutta väkisinkin tuon mustasukkaisuus ongelman takia, olen nyt alkanut miettiä, että onko nuo hellyyttely hetket "virheiden korjaamista". Eilen hän kuitenkin usean ystävänsä edessä puhui minun ja hänen menoista. "Me ollaan tulossa sinne synttäreille" ja "E istuu yleisössä, jotta minä saan kerrottua meidän yhdessä keksimän vitsin keskusteluna"..
Olen tällä hetkellä niin sekaisin omista ajatuksistani, etten tiedä yhtään mitä pitäisi tehdä. En haluaisi erota, mutta en tiedä miten jatkaa tai miten päästä yli mustasukkaisuudesta, joka on nyt se kaikista suurin ongelma tässä.
Toteutuvatko haavemme kodin ja perheen suhteen lähiaikoina?
Näemmekö enää koskaan? Miettiikö hän minua?
Rakastan häntä. Kuvittelenko vain että hänkin rakastaa minua romanttisessa mielessä?
Enkeli sanoi että sairastut anaalisyöpään. Voimia.
Eka sivu