Enkeli kuiskii korvaasi vastauksen kauttani
Mitä haluat tietää? Intuitiivisesti valitsen muutaman ensimmäisen kysyjän joukosta sen, kuka saa vastauksen.
Kommentit (55)
Kuka kolmesta on se oikea, nuorin, keskimmäinen vai vanhin?
Kuiski nyt sitten vauhdilla...tässä ollaan jo menossa nukkumaan.
Tulenko koskaan oikeasti onnelliseksi?
Eka tais pistää niin pahan, että enkeli luopui leikistä.
Mitä lähitulevaisuudessani tapahtuu? Ja kenen kanssa?
Olenko tuomittu yksineloon vai tuleeko rakastava kumppani vierelle, millaisena koet jos tietoa annetaan.
Onko tämä oikea suunta ja mihin se johtaa ?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:55"]
Miksi tunnen, että minulla kuuluisi olla oma tytär? Miksi olen nähnyt hänestä unia? Miksi koen suurta surua kun en ole häntä saanut? Onko kaikki tunteet ja unet olleetkin huijausta?
[/quote]
Sijaistan enkeliä.
Löydät vielä "tyttäresi". Se, että hän ei ole biologinen tyttäresi, ei merkitse mitään.
M, K vai T?
[/quote]
M
Tuleeko meistä jotakin?
[/quote]
Yleensä, kun tätä kysytään, vastaus on että ei tule. Mutta poikkeuksellisesti teistä tulee pari.
Ensimmäinen saa vastauksen.
Näet unta tyttärestä, koska olet hylännyt yhteyden sisäiseen lapseesi. Tytär, joka on unissasi, olet sinä itse. Helli häntä, ole hänelle hyvä, anna hänelle - itsellesi - se hoiva ja rakkaus mikä hänelle kuuluu! Sitten tunnet olevasi kokonainen. Ei ole mahdotonta ettetkö vielä saisikin tyttären, mutta unesi tytär olet sinä itse.
i
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:56"]
Yhden menetin saammeko yhden?
[/quote]
Olen pahoillani...ei. Halaus
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 23:59"]
Tulenko koskaan oikeasti onnelliseksi?
[/quote]
Tulet. Mutta vielä on edessä vaikeuksia, joista sinun täytyy selvitä.
Miksi tunnen, että minulla kuuluisi olla oma tytär? Miksi olen nähnyt hänestä unia? Miksi koen suurta surua kun en ole häntä saanut? Onko kaikki tunteet ja unet olleetkin huijausta?