Jos henkilöstä ei löydy yhtään osumaa netissä, tarkoittaako se, että häntä ei enää ole?
Kommentit (20)
Ei tarkoita. Minusta ei löydy netistä yhtään mitään, vaikka olen olemassa.
Mun kaimojen juttuja löytyy paljonkin, minusta ei mitään
Vierailija kirjoitti:
Eikö yhden ainoaa nimimerkintää missään?
Minä onnistuin löytämään henkilön joka ei ole netissä , 45 vuotta sitten tavattu. Yksinkertaisesti lähetin hänelle kirjeen vanhaan osoitteeseen ja nyt me viikottain soitellaan : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minusta ainakaan löydy yhtään.
Mun kolmesta velipuolesta ei löydy mitään.
Ei. En minäkään netissä omalla nimellä suhaa. Mulle opetettiin aikoinaan koulun atk-tunnilla nämä asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minustakaan. Ei yhtikäs mitään.
Ei minusta eikä tutustanikaan, joka on ollut 30 vuotta IT-alalla.
Minusta löytyy mainintoja ainoastaan jostain yliopiston opinnäytetietokannasta ja joistakin työhön liittyvistä julkaisuista. Kaimoistani löytyy sitten paljon kaikkea muutakin. En halua jaella tietoja itsestäni netissä tai somessa.
Minustakaan ei löydy mitään, olen ainoa tämän etu- ja sukunimen omaava. Kaikki ei koe itsestään tietojen jakamista nettiin mitenkään tarpeellisena.
Verottaja ehkä tietää, onko sen nimistä henkilöä vielä olemassa.
Sellainen henkilö josta ei löydy mitään todisteita ei ole koskaan ollut olemassakaan.
Minusta löytyy vaikka miten paljon, oon esim AV:lla aika usein nimimerkillä "Vierailija". Ja monasti myös ap:ksi kutsutaan. Hae vaikka täältä AV:lta, niin näet.
Minusta ei löydy mitään netistä. Täysnimikaimoja kyllä löytyy ja sen myötä on tullut sekaannuksiakin, joista jotkut on hauskoja toiset ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen henkilö josta ei löydy mitään todisteita ei ole koskaan ollut olemassakaan.
Ei pidä paikkaansa
Joillakin tutuistani on erilaisilla foorumeilla aina sama nimimerkki, jota ei ole kellään muulla. Näiden nimimerkkien perusteella heistä löytyy paljon enemmän tietoa kuin heidän omalla nimellään.
Voi olla vain sen verran fiksu että elää netin ulkopuolella. Tai vaihtanut sukunimen.