Miesystävällä pieni muna. Mitä teen?
Asiahan ei parane millään jumpalla tai leikkauksella, joten onko ero ainoa ratkaisu? Aikaisemmat kumppanit ovat olleet ihan normaalikokoisia.
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:14"]Pelkkä kieli tai käsi ei riitä. Tykkään yhdynnästä, mutta tällä miehellä on oikeasti alle 10-senttinen ja ohut.
AP
[/quote]Samankokoinen
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:13"]
Mittoja peliin naiset! Mikä on tällä kertaa pieni? 30 cm?
[/quote]Jos tarvitsee miettiä niin kyllä, sinulla on pieni. Mutta älä välitä, on naisiajoita seei haittaa.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:13"]Mittoja peliin naiset! Mikä on tällä kertaa pieni? 30 cm?
[/quote]
Mulle ainakin oli liian pieni, kun kokoa oli mun etusormen verran stondiksessa.
No jos se on sulle kynnyskysymys, niin sitten ero. Koitat hoitaa sen mahdollisimman siististi, vaikka molemmat tiedätte todellisen syyn. Itse jätin myös yhden minimunan, ihan vaan siksi, koska tykkään niin kovasti seksistä enkä voisi olla vakavassa parisuhteessa, jos en saisi sillä saralla tyydytystä. Tässä tapauksessa puhuimme noin naisen peukalon kokoisesta.
Kauheeta tunnustaa, mut annoin taannoin lähtöpassit yhdelle pienimunaiselle miehelle. Meni jotenkin fiilikset koko touhuun, okei rehellisyyden nimissä en ollut häneen muutenkaan ylettömän ihastunut.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:12"]
Oiskohan mun ex pano. Onko tehtaalla töissä???
[/quote]en ole ap, mutta yksi minunkin tapaus on tehtaalla..
[/quote]Oli komea mies kasvoista, tehtaalla töissä ja pieni... enempää en kerro.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:09"]
Opetat sen käyttämään käsiä ja kieltä. Pienesti varustetut miehet yleensä on parempia sängyssä kun isommin varustetut koska ne oikeasti yrittää tyydyttää kumppaniaan. Ne tietää että se on pieni ja yrittää sitten muulla tavalla kompensoida :) Minulla ei ole ikinä ollut niin hyvää seksielämää kun nyt ja mun miehellä on kyllä aika pieni muna. Toinen iso plussa mun mielestä on että joka asento onnistuu ja vaikka välillä rajustikin pannan niin ei tarvii pelätä että sattuu jos mies työntää liian syvälle.
[/quote]
no mua ei ainakaan käsillä tai suulla pysty tyydytämään. Joo, tuntuu ihan hyvältä, mutta onhan yhdyntä miljoona kertaa paremman tuntuista kuin suuseksi tai käsiseksi. Ainakin minusta. Yhdyntä tuntuu nautinnolliselta, kun miehen penis osuu juuri oikeisiin kohtiin emättimeen sisällä. En voisi harrastaa seksiä miehen kanssa joka ei minua pystyisi seksuaalisesti tyydyttämään.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:24"]KÄY VITUNKIRISTYSKEIKKAUKSESSA, HORO. MIEHELLÄSI ON AIVAN NORMAALIKOKOINEN. SINULLA VAAN ON VÄLJÄ TOOSA.
[/quote]
Tuliko sinulle jotenkin yllätyksenä ja järkytyksenä, että osalla miehistä on pieni muna? Ei siinä auta vaikka olisi neitsyt, jos muna on katkaravun kokoinen. Sitä paitsi aikaisemmat kumppanit ovat olleet ihan normaalikokoisia, n. 13-15 cm kovana, mutta tämä nykyinen on n. 8 cm.
Ap
Voisitteko kokeilla straponia miehen käyttämänä? Näin hän saisi juuri sun makusi mukaan lisää mittaa. En sitten tiedä mitä se miehen itsetunnolle tekee..
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:16"]
Jos tarvitsee miettiä niin kyllä, sinulla on pieni. Mutta älä välitä, on naisiajoita seei haittaa.
[/quote]Suurin osa miehistä miettii tuota jossain vaiheessa, joten suurimmalla osalla miehistä on pieni, vai?
Muna on muna, eikä sitä korvata millään käsien tai kielen kätevyydellä. Että jaksattekin jauhaa tuota paskaa, mitä ihmettä varten?! Ettei tuu paha mieli kenellekään? Oi voi.. Paras tottua mielipahaan tässä maailmassa, sitä kyllä riittää! Ja sä ap joko tyydyt pieneen munaan tai vaihdat isokaluisempaan tai käske miehen käyttää vaikka isompaa lannedildoa. :D
Tollaset jutut testataan ennen suhdetta.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:15"]
Mä taas oon sitä.mieltä että parasta seksiä ikinä on tullu pienempi munasilta/normaalit kun isomunasilta. Isomunaset yleensä vaan haluu rynkyttää.
[/quote]
Mä olen nainen ja pidän rynkytyksestä. Mitä vikaa siinä on jos molemmat siitä pitävät?
Mitä tohon miehen valitsemiseen koon mukaan tulee niin muistan useammankin kerran törmänneeni baarissa siihen, että nainen ottaa katsekontaktia, lähestyy, tulee eteen sanomatta sanaakaan ja ottaa vyön alta kiinni. Se on joko tulos tai ulos. Aluksi se vähän tuntui oudolta mutta on siinä ihan pointtiakin, jos ihan seksiseuran hausta puhutaan.
-Mies 25v.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:30"]
Voisitteko kokeilla straponia miehen käyttämänä? Näin hän saisi juuri sun makusi mukaan lisää mittaa. En sitten tiedä mitä se miehen itsetunnolle tekee..
[/quote]
Ei tunnu samalta. Miksi harrastaa seksiä miehen kanssa jos ei saa tuntea penistä kunnolla sisässään? Dildottaa voi yksinkin.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:35"]
Mitä tohon miehen valitsemiseen koon mukaan tulee niin muistan useammankin kerran törmänneeni baarissa siihen, että nainen ottaa katsekontaktia, lähestyy, tulee eteen sanomatta sanaakaan ja ottaa vyön alta kiinni. Se on joko tulos tai ulos. Aluksi se vähän tuntui oudolta mutta on siinä ihan pointtiakin, jos ihan seksiseuran hausta puhutaan. -Mies 25v.
[/quote]
Järjetöntähän se on, sillä tuskinpa sulla seisoo tossa kohtaa ja lepotilassa olevasta kalusta ei voi päätellä erektiossa olevaa kokoa.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 22:16"]
Jos tarvitsee miettiä niin kyllä, sinulla on pieni. Mutta älä välitä, on naisiajoita seei haittaa.
[/quote]Suurin osa miehistä miettii tuota jossain vaiheessa, joten suurimmalla osalla miehistä on pieni, vai?
[/quote]Kyse tosiaan on miehistä, ei teineistä. Ja tarkennukseksi sinulle, että jos alat tämän ketjun perusteella miettimään onko sinulla liian pieni , niin se on pieni. Kyllä jokainen aikuinen mies tietää minkä kokoinen on.
Mä taas oon sitä.mieltä että parasta seksiä ikinä on tullu pienempi munasilta/normaalit kun isomunasilta. Isomunaset yleensä vaan haluu rynkyttää.