Mitä tarkoittaa kun mies kehuu pehmeäksi?
Mies sanoi seksin aikana että "sä oot niin ihanan pehmeä". Aloin vasta myöhemmin miettiä että niin mikä mussa on pehmeää? :D tarkoittiko vartaloa vai vaginaa vai....?
Ps. En voi kysyä asiaa nyt kyseiseltä mieheltä mutta asia alkoi vaivaamaan, siksi kyselen.
Kommentit (12)
Eiköhän kyse ole vartalosta. Tykkää koskea sitä. Koska se on pehmeä.
Miehien suusta nyt aina pääsee jotain hullua.. ;)
Se tarkoittaa käytännössä sitä, että olet lihava ja/tai sulla on isot tissit. Mutta mies tykkää siitä, eli älä ahdistu.
Olisiko korvienväliä tarkoittanut.
pehmeä, eli iho on sileä ja pehmeä. En nyt tajuu mikä tuossa on vaikea ymmärtää siiiis häh, vai oonko mä ihan pihalla.
Kaikki naisessa tuntuu pehmeältä miehen kovaa paksunahkaista kehoa vasten.
Miksi tätä niin usein ihmetellään? Ei ole ensimmäinen kerta kun aiheesta kysellään. Ettekö muka omasta mielestänne ole pehmeitä?
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 21:39"]
pehmeä, eli iho on sileä ja pehmeä. En nyt tajuu mikä tuossa on vaikea ymmärtää siiiis häh, vai oonko mä ihan pihalla.
[/quote]
Kyllä minä olen pehmeällä luullut tarkoitettavan koko ihmistä eli XL-tyttöjä.
Miehet yleensä tarkoittavat, mitä ne sanovat, eli olet sen mielestä pehmeä - sitä se tarkoittaa.
Tässä on ns. pehmeä nainen... http://media-cache-ec0.pinimg.com/736x/e5/91/32/e59132a8900daddc25bb89e3f7b7e139.jpg
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 21:43"]
Kaikki naisessa tuntuu pehmeältä miehen kovaa paksunahkaista kehoa vasten.
Miksi tätä niin usein ihmetellään? Ei ole ensimmäinen kerta kun aiheesta kysellään. Ettekö muka omasta mielestänne ole pehmeitä?
[/quote]
No kun naisten kielessä se pehmeä meinaa just jotain pullukkaa. Kuten tämänkin ketjun vastauksista näkee.
Vaikka siis niin, miehenä voin sanoa vaikka naisen poskea pehmeiksi kun sipaisen sitä peukalolla eikä edes mieleen ole juolahtanut, että se olisi pullaposki.
Missä yhteydessä sanoi? Mun mies ainakin tarkoitti vartaloa. Mikä on pehmeä.