Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsialan koristelu ja teennäinen allekirjoitus

Vierailija
24.08.2021 |

Säälittää heikosti kaunokirjoitusta osaavat ihmiset, jotka koristelevat käsialaansa. Allekirjoitus on harjoiteltu ja mahtipontinen. Sen on tarkoitus viestiä ihmisestä joka on joutunut allekirjoittamaan tärkeitä papereita niin paljon, että allekirjoitus on muuttunut sotkuksi, josta ei edes apteekkari enää ota selvää.
Tyyliin kuuluu myös kirjoittaa oma nimensä mahdollisimman isoin kirjaimin.
Muu käsiala onkin sitten ala-astetasoista ja siihen on lisäilty epäjohdonmukaisesti pitkiä kiemuroita varssinkin isoihin kirjaimiin.
Sivistymättömyys ja huono itsetunto näkyy kauas.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös lähes kaikki harjoitelleet hienoa allekirjoitusta joskus varhaisteini-ikäisinä? Minullakin oli "hieno" allekirjoitus nuorena, kunnes siirryin kirjoittaman sen normaalilla käsialallani.

Vierailija
2/10 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei allekirjoituksesta ole tarpeen saada selvää. Sitä varten vieressä on nimenselvennys. Muutenkin allekirjoitukset ovat kuolevaa kansanperinnettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälänhätä ja sodat jää toiseksi AP:n ongelmien edessä…

Vierailija
4/10 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Mun nimmari on varmaankin monen mielestä aika koukeroinen (kirjoitan mm. ison h-kirjaimen yhdellä viivalla kuten vanhemmassa kaunossa vielä oli tapana, myös f aiheuttaa pakostakin tiettyä koukeroisuutta). Nimeni on vähän sellainen, että kirjaimet eivät muodosta mitenkään järin selkeästi toisiinsa liittyvää kokonaisuutta ja aikoinaan kun olin työssä, jossa se nimmari piti kirjoittaa parisataa kertaa päivän aikana, niin tuollainen jonkun mielestä koukero oli vaan kaikista nopein tapa.

En ole koskaan miettinyt asiaa sen enempää. Tuollainen se on ollu iät ja ajat. Jos joku haluaa tuosta syvääluotaavaa analyysia tehdä ja tulkita persoonaa, niin ihan vapaasti.

Vierailija
5/10 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap joku Pirkko 60v?

Vierailija
6/10 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap joku Pirkko 60v?

Oletko itse 14 v?

Vierailija
7/10 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitatko....., ,,, ap näin ,,, iltapäivälehtien kommenttiosioissa... .?

8/10 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka koristelee käsialaansa tykkää muutenkin koristella itseään, esim. korut, runsaat meikit ja muu tilpehööri.

Vierailija
9/10 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Mun nimmari on varmaankin monen mielestä aika koukeroinen (kirjoitan mm. ison h-kirjaimen yhdellä viivalla kuten vanhemmassa kaunossa vielä oli tapana, myös f aiheuttaa pakostakin tiettyä koukeroisuutta). Nimeni on vähän sellainen, että kirjaimet eivät muodosta mitenkään järin selkeästi toisiinsa liittyvää kokonaisuutta ja aikoinaan kun olin työssä, jossa se nimmari piti kirjoittaa parisataa kertaa päivän aikana, niin tuollainen jonkun mielestä koukero oli vaan kaikista nopein tapa.

En ole koskaan miettinyt asiaa sen enempää. Tuollainen se on ollu iät ja ajat. Jos joku haluaa tuosta syvääluotaavaa analyysia tehdä ja tulkita persoonaa, niin ihan vapaasti.

Haa - oletko se kadoksissa ollut Jimmy Hoffa...?

Vierailija
10/10 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä38059 kirjoitti:

Ihminen, joka koristelee käsialaansa tykkää muutenkin koristella itseään, esim. korut, runsaat meikit ja muu tilpehööri.

Nyt meni kyllä niin hutiin kun vaan voi.. Allekirjoitukseni voi olla koukeroa, mutta muuten mut vois varmaan laittaa esimerkiksi määritelmälle "harmaa valtion virkamies". Tiedostan tän ihan itsekin ja jokusen kerran olen asiasta saanuthyväntahtoista naureskelua kuullakin.

Ei meikkiä, hiukset on sillä ikuisella nutturalla ja jos väreissä haluan irrotella, niin saatan laittaa tummansinisen bleiserin sen tavallisen tummanharmaan sijaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan