Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhat miehet arvostelee mun meikkaamista..

Vierailija
21.09.2014 |

Oon 18v ja joo meikkaan suht. vahvasti mutta en mielestäni kuitenkaan rumasti ja n.6 vuotta meikannu niin oon mielestäni ihan hyvä..No monet vanhat miehet tai keski-ikäset sanoo ihan suoraan että on ruma meikki (silmämeikki) niin meinaa mennä hermot...eikö ihminen saa edes meikata niinkun haluaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän mielestään se varmaan oikeasti ruma.

Vierailija
2/8 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen " vanha mies " jos nainen haluaa meikata itsensä vahvasti niin se on hänen asiansa ja joidenkin tyyliin se sopii eli vaatteet myös sen mukaan, naapurissa asuu tytttö jolle paljon tatuointeja, mutta ne sopivat hänen tyyliinsä ja on ihan fiksu ihminen, eli teet niinkuin itse haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän mielestään todennäköisesti naisten kehot ovat jotain kollektiivista omaisuutta jonka kommentointi on jokaisen miehen perusoikeus ja velvollisuus ja heidän näkemyksensä naiskauneudesta ainoa oikea. Ja naisten päätehtävä näyttää heille hyvältä. Tulet vielä näkemään tuon niin monta kertaa tavalla tai toisella.

Vierailija
4/8 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 19:49"]

Heidän mielestään se varmaan oikeasti ruma.

[/quote]
Olkoon sitä ei mulle tarvi puolituttujen tulla kertomaan, eikä kyllä tuttujenkaan.

Vierailija
5/8 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti meikkisi on todella paha koska miehet eivät huomaa meikkiä joka naisten mielestä  on liikaa, enkä yleensäkään ymmärrä miksi nuoren ihmisen pitää sutata vahvasti naamaansa.

Vierailija
6/8 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot varmaan karannu jostain kauhuleffasta 

ystävällisyyttään kertovat 

Vierailija
7/8 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 20:09"]

luultavasti meikkisi on todella paha koska miehet eivät huomaa meikkiä joka naisten mielestä  on liikaa, enkä yleensäkään ymmärrä miksi nuoren ihmisen pitää sutata vahvasti naamaansa.

[/quote]
Ei oo kun eyelineriä ja ripsiväriä..

Vierailija
8/8 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki siis suunnilleen tällänen..http://oud.girlscene.nl/images/library/articles/images01/girlscene_nieuw/eyeliner.png keskimmäisen rivin viimenen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän