Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Montako lähinaapuria sinulla on?

Vierailija
24.08.2021 |

Tajusin juuri itse, etten halua edes laskea.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tajusin etten tiedä mikä lasketaan lähinaapuriksi. 

Vierailija
2/15 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määritellään lähinaapuri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi molemmin puolin kerrostalossa, kumpaakan en ole koskaan nähnyt. Perheitä kait.

Liikkuminen eri aikaan, ei törmäysvaaraa. Muuten rapussa 12 asuntoa, heitäkään en tunnista.

Vierailija
4/15 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo ja haja-asutusalue, joten jos lasken, niin kolme.

Vierailija
5/15 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut tässä asunnossa 26 vuotta ja minulla on ollut 12 naapuria tuossa seinän takana sinä aikana. Siis samassa naapuriasunnossa. Kaikki nuoria naisia. Huomaa hyvin naapuriasunnon omistajan vuokralaislinjan - vain naisille.

Vierailija
6/15 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lähinaapuri? Meillä tässä ympärillä omakotitaloja, osa niistä vapaa-ajan asuntoja. Sanotaanko että 100m säteellä 6 kokoaikaisesti asuttua taloa ja 3 vapaa-ajanasuntoa. Vakituisesti asuvia ihmisiä about tusina. 

Vierailija
7/15 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tajusin etten tiedä mikä lasketaan lähinaapuriksi. 

No ajattelin linjalla sama kerrostalo. ap

Vierailija
8/15 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään naapuria huutoetäisyydellä, jos se vaikka laskettaisiin lähinaapuruuden rajaksi. Näköetäisyydellä yksi talo.

Vierailija
9/15 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalo, ei yhtään seinänaapuria, 1 yläpuolella suoraan ja sen yllä toki kerroksia. 

Vierailija
10/15 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lähin naapuri on n. 200 metrin päässä ja toisiksi lähin puolen kilometrin päässä. 

Kirkonkylälle on matkaa 18 km. 

Vierailija
11/15 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ylimmässä kerroksessa ja rapun viimeisesssä asunnossa. Oveni editse ei kulje kukaan muu, kuin minä itse. Sanoisin siis, että yksi sivunaapuri ja yksi alanaapuri. Muut ovat joko kulmittain.

Vierailija
12/15 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinänaapureita on kaksi, yläpuolella ja alapuolella on myös asunnot. Tässä talossa on yhteensä 26 asuntoa (4 / kerros paitsi ylimmässä 2)

Vierailija
13/15 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken lähinaapureiksi samassa rivarissa asuvat 2 perhettä ja viereisellä tontilla omakotitalossa asuvan perheen (aita välissä). Kaikki muut on tien takana, lähellä toki, mutta ei yhteistä tonttirajaa muihin kuin näihin kolmeen perheeseen.

Vierailija
14/15 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan. Asun isossa rivitaloyhtiössä, jossa asuntoja on 55 kpl. Arvioni mukaan noin 60%:ssa asunnoista asuu joku yksin tai pariskunta, lopuissa lapsiperheitä. En kuitenkaan tunne kaikkia naapureitani, joten en tiedä, montako lasta kenelläkin naapurilla mahdollisesti on. 

Vierailija
15/15 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylin kerros pääty, joten yksi seinänaapuri ja kaksi alapuolella. Yhtiössä on joku 70 asuntoa joten jotain 3 ja 70 välillä on "lähinaapureita".