Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi antavansa anteeksi jos pettäisin. Mielipiteitä?

Vierailija
24.08.2021 |

Jos olisin esim kännissä ja erehtyisin sänkyyn toisen miehen kanssa, niin hän kuulemma antaisi minulle anteeksi, koska ei haluaisi menettää minua.

Olemme seurustelleet 4 vuotta.
Mitä ajatuksia tämä teissä herättää?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on fiksu mies. Pidä siitä kiinni.

Vierailija
22/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hämmentynyt siitä että lähes kaikki olettavat tämän tarkoittavan että mies pettää. Meillä mies on sanonut saman ja olen 100% varma että ei ole pettänyt. Minäkin antaisin miehen pettämisen anteeksi (ainakin haluaisin antaa) ja en minäkään ole miestä pettänyt. Kauhean kapeakatseista porukkaa.

Ja toinen että aletaan heti analysoimaan miksi asiasta puhutaan juuri nyt. Miksi ei? Meillä suhdetta takana 13 vuotta pidempään ja kyllä meillä puhutaan monistakin asioista joita on käsitelty jo joskus ekoilla viikoilla. Aika surullista ja hiljaista tulee loppuelämästä jos samaan aiheeseen ei toistakertaa koskaan palata kun onhan se jo käsitelty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pelkää oikeasti menettävänsä ap:n. Huono itsetunto? Tunne ettei ole tarpeeksi hyvä?

Vierailija
24/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies pelkää oikeasti menettävänsä ap:n. Huono itsetunto? Tunne ettei ole tarpeeksi hyvä?

Itselläni tuli sama mieleen että mies on epävarma ja liian kiltti. Enkä voi välttyä ajatukselta että mies todella rakastaa ap:ta. On ikään kuin valmistanut itseään siihen jos tuollainen tilanne tulisi. Niin paljon pelkää menettämistä.

Kuten joku yllä kirjoitti, ihmettelen itsekin näitä kommentteja, että mies pettää. Tuo ei tullut Itselläni lainkaan mieleen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan