Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi antavansa anteeksi jos pettäisin. Mielipiteitä?

Vierailija
24.08.2021 |

Jos olisin esim kännissä ja erehtyisin sänkyyn toisen miehen kanssa, niin hän kuulemma antaisi minulle anteeksi, koska ei haluaisi menettää minua.

Olemme seurustelleet 4 vuotta.
Mitä ajatuksia tämä teissä herättää?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on pettänyt itse tai on suunnitelmissa.

Vierailija
2/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on pettynyt sinua ja yrittää aloittaa aiheesta keskustelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ukkosi kävi kännissä vieraissa.

Vierailija
4/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää puhua mustaa takaisin valkoiseksi.

Vierailija
5/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä oli tilanne, että tuollainen keskustelu edes syntyi?

Vierailija
6/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin etten itse pystyisi enää pettämisen jälkeen jatkamaan yhdessä. Sanoi siihen ettei minun tarvitse tuollaista miettiä koska hän ei sitä minulle tekisi.

Ap

Vierailija
7/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää ja petaa jo sinulle "oikeaa vastausta" kun jää kiinni.

Vierailija
8/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin etten itse pystyisi enää pettämisen jälkeen jatkamaan yhdessä. Sanoi siihen ettei minun tarvitse tuollaista miettiä koska hän ei sitä minulle tekisi.

Ap

Miksi te puhuitte pettämisestä juuri nyt?

Vierailija
9/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yksikään suhde ei ole turvassa.

Vierailija
10/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Te olette olleet neljä vuotta yhdessä ja puhutte asiasta vasta nyt? Miksi?

Vierailija
11/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä seksissä on niin maagista että juuri se on se kamelin selän katkaisija?

Minun mielestäni vaimo saisi käydä (kohtuuden rajoissa) pitämässä kivaa joidenkin ns. leikkikalujen kanssa jos haluaisi (ihan hyvä piristys käydä vaikka yhdessä seikkailemassa vieraissa kerran vuodessa, suosittelen kokeilemaan), kunhan ei pettäisi luottamusta (eli dusaisi suhdetta selän takana). 

Vierailija
12/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä? Mitä ajatuksia herättää? Tyypillisiä trollaajan kysymyksiä.

Vierailija
13/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisuri.

Vierailija
14/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä seksissä on niin maagista että juuri se on se kamelin selän katkaisija?

Minun mielestäni vaimo saisi käydä (kohtuuden rajoissa) pitämässä kivaa joidenkin ns. leikkikalujen kanssa jos haluaisi (ihan hyvä piristys käydä vaikka yhdessä seikkailemassa vieraissa kerran vuodessa, suosittelen kokeilemaan), kunhan ei pettäisi luottamusta (eli dusaisi suhdetta selän takana). 

T. Ap

Vierailija
15/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se itse pettää ja petaa nyt teille avointa suhdetta.

Vierailija
16/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä sanoitit minun tunteeni aloituksesta. Tuo tuli tosiaan ensimmäisenä mieleen. Mutta pitäisi tietää narratiivi ennen kuin voi varmaksi sanoa.

Vierailija
17/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä sanoitit minun tunteeni aloituksesta. Tuo tuli tosiaan ensimmäisenä mieleen. Mutta pitäisi tietää narratiivi ennen kuin voi varmaksi sanoa.

Tottakai tuo tulee mieleen, koska noin on käynyt. Mies manipuloi. Meilläkin alettiin ehdotella kimppakivaa ja avointasuhdetta siinä vaiheessa kun mies ei jaksanut enää stressiä piilottelusta että pettää.

Vierailija
18/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ei ole ap:n postaus :)

Mutta ihmiset ovat kuitenkin seksuaalisia olentoja ja vaikka kuinka kieltäisivät, joskus on vain himoja. Mutta se on äärimmäisen raskasta pistää aina koko elämä uusiksi ja vaihtaa koko kumppania jos haluaisi vain panon vaihtelun vuoksi joltain muulta. En tarkoita että suhteen pitäisi olla avoin tai poly, mutta monen parin pelastus on silloin tällöin ottaa vähän lisäsäpinää suhteeseen. Se poistaa myös kaiken epäilyn pettämisestä _kun ei tarvitse pettää_.

AP on selkeästi parinkympin pinnassa, vielä silloin ollaan niin ehdottomia, vaikkei suhde kuitenkaan tule luultavasti kauaa enää kestämään. Kolmenkympin jälkeen alkaa jo väkisin tulemaan kyllästyminen ja haaveillaan muista. Sitten nelikymppisenä lähdetään totaalisen turhautumisen jälkeen viimeistään eroamaan ja sitten painellaan sata lasissa kaikki läpi jotka vastaan tulee.

Vierailija
19/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tulee lähinnä mieleen se, että mies toivoisi sinunkin muuttavan suhtautumista pettämiseen. Ja tuo lause sinun ei tarvitse murehtia särhtää niin paljon, että jollei ole sinua vielä pettänyt, niin ainakin on ollut lähellä.

Vierailija
20/24 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Ei ole ap:n postaus :)

Mutta ihmiset ovat kuitenkin seksuaalisia olentoja ja vaikka kuinka kieltäisivät, joskus on vain himoja. Mutta se on äärimmäisen raskasta pistää aina koko elämä uusiksi ja vaihtaa koko kumppania jos haluaisi vain panon vaihtelun vuoksi joltain muulta. En tarkoita että suhteen pitäisi olla avoin tai poly, mutta monen parin pelastus on silloin tällöin ottaa vähän lisäsäpinää suhteeseen. Se poistaa myös kaiken epäilyn pettämisestä _kun ei tarvitse pettää_.

AP on selkeästi parinkympin pinnassa, vielä silloin ollaan niin ehdottomia, vaikkei suhde kuitenkaan tule luultavasti kauaa enää kestämään. Kolmenkympin jälkeen alkaa jo väkisin tulemaan kyllästyminen ja haaveillaan muista. Sitten nelikymppisenä lähdetään totaalisen turhautumisen jälkeen viimeistään eroamaan ja sitten painellaan sata lasissa kaikki läpi jotka vastaan tulee.

Sellaista sitten sinun piireissä. Onneksi ei omissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi