Seksi ja runsaat kuukautiset
Hei! Kärsin runsaasta kuukautisvuodosta ja seksi on vuodon aikana todella sottaista. Väheksymättä voin sanoa, että toimen jälkeen ympäristö näyttää samalta kuin tanner, jolla on teurastettu vähintään kissan kokoinen eläin. Tarvitsisinkin neuvoja, millä ympäristön voisi parhaiten suojata? Pressuja on kokeiltu, mutta livettävät inhottavasti. Onko jolla kulla samankaltaista ongelmaa ja kuinka olette sen ratkaisseet?
Kommentit (29)
Mun mies ei kyllä halua seksiä kun vuodan verta.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 17:36"]Mun mies ei kyllä halua seksiä kun vuodan verta.
[/quote]
Sama täällä. On kuulemma vähän turhan niljakasta eikä se kuulemma ole kivaa, kun minäkään en siitä pahemmin nauti.
Ei tulis mieleenikään sekstailla menkkojen aikana. Itsehillintää! Onpa itsekäs mies jos sopu ei säily ilman.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 17:41"]
Ei tulis mieleenikään sekstailla menkkojen aikana. Itsehillintää! Onpa itsekäs mies jos sopu ei säily ilman.
[/quote]
No ihan ensiks, kyse ei ole miehen itsekkyydestä vaan ihan yhtä lailla minun panetuksesta.
Miten täällä voidaan vielä 2000-luvulla ajatella, että naisella ei voi olla haluja kuten miehellä? Ja mitä ihmeen pervoa siinä sotkussa on? Aloittaja
Mukava se on roiskia punasenaki aikana. Minä jopa nuolleskelen vaimoa mieluusti nuinaki päivinä. NAM!
Kun talossa on teinejä, ei suihkupanot onnistu, mutta eipä tee kyllä minulla mielikään. Voin kuitenkin mainiosti ottaa silloin suihin ja siitäkös mies vasta tykkääkin. Mies myös tietää, että menkkojen jälkeen olen seuraavat 2,5 viikkoa erittäin halukas ja hän odottaa sitä aikaa mielellään.
Meillä molempia panettaa myös menkkojen aikaan. Pyyhkeitä vaan alle jos sängyllä on, ja suihkua minäkin suosittelisin pahimpaan aikaan. Meillä sotku haittaa enemmän mua kun miestä...Ja ei menkkojen aikaan kannata mitään pidempiä sessioita ottaa vaan pikapanot on silloin jees :)
Selksistä pidättäytyminen kuukautisten ajan on mun vinkki.