Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs ns luuseri pariskunta teki lapsen

Vierailija
24.08.2021 |

Ja nyt sille lapselle kerjätään lelut, patjat, kaikki roskalava ryhmästä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä olet niin luuseri että morkkaat vauvapalstalla pariskuntaa joka pitää huolta lapsestaan?

Lapsenteko ei ole mikään ns. statussymboli tai varallisuuskysymys. Rakkautta ja rajoja.

Vierailija
2/10 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka ei osaa edes kirjoittaa, haukkuu muita luusereiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet niin luuseri että morkkaat vauvapalstalla pariskuntaa joka pitää huolta lapsestaan?

Lapsenteko ei ole mikään ns. statussymboli tai varallisuuskysymys. Rakkautta ja rajoja.

Kyllä siinä rahaakin tarvitaan

Jokainen vanhempi sen tietää.

Vierailija
4/10 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään roskalavan käyttöhän voi olla ekologisistakin arvoista johtuvaa. Lisääntyyhän ne nämä hipitkin osa.

Rahan määrästä en kommentoisi sen kummemmin. Onhan niitä hyvätuloisia, mutta alkoholisoituneitakin vanhempia jotka kritisoi kaikkia lapseen meneviä kuluja.

Lapsenkasvatuksessa ensisijaisesti prioriteetit kuntoon. Sitten kattosi sitä muuta maallista.

Vierailija
5/10 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti eivät enää kerää sille romua roskalavalta ku alkaa olla vanhempi. Viimeistään kouluun mennessä pitäisi vanhemmilla olla varallisuutta sen verran että lasta ei kiusata vanhojen ryysyjen ja puhelimien vuoksi. Tästä syystä olen itse jättänyt lapsen tekemättä koska pelkään etten pysty tarjoamaan sille riittävästi. Nykylapset kun kiusaa pienistäkin asioista ja tähän vanhemmat voisi vaikuttaa että lapselle pystyisi tarjoamaan samaa mitä muilla, tai edes lähelle, ettei erotu liikaa joukosta.

Vierailija
6/10 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä, että hommaavat käytettyä tavaraa.

Vierailija
7/10 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai sinä siitä huolimatta rakastat vanhempiasi?

Vierailija
8/10 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja kumppanini ollaan taiteilijahippejä, toinen matalapalkkatöissä, toinen opiskelee, säästöissä yhteensä silti noin parikyt tonnia, yksi sijoitusasunto. Kaikki huonekalumme dyykattu tai saatu sukulaisilta, ainoastaan joitain kodinkoneita hankittu ihan uutena. Nyt kun lapsi tulee kaikki siihen liittyvät kamppeet hommataan sukulaisilta ja kierrätyksestä, vaipat pyritään enimmissä määrin kyhäämään itse ja kestovaippoina siis. Vanhemmilla sisaruksilla ja vanhemmilla hirveesti lapsiroinaa joten ois aika järkkyä kuluttaa moiseen itse. Olen luonteeltani pihi ja pyrin aina ekoloogisuuteen ja kierrättää enkä kavahda muiden vanhaa. Jo pienenä uudet käyttämättömät vaatteet ärsytti kun tuntuivat huonolta päällä. Joku varmaan ajattelis meistä noin, että voi ei kaksi rahatonta hippiä hankkii lapsen. Lol. Mua hirvittää ne määrät mitä ihmiset syytää lapsiin. Itse ajattelin syytää humaaneja arvoja, rakkautta, rajoja, tervettä itserakkautta ja muista välittämistä. Katotaan mitä tulee.

Vierailija
9/10 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoloogisuus? Mitä se on, ympäristölogiikkaako? Mitä se sitten on?

Vierailija
10/10 |
24.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä oot niin luuseri että pyörit jossain roskalavalla..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi