Pidätkö Brunbergin suukoista?
Minusta ihania, kävin Honkkarista ostamassa isot boksit mansikan ja mokan makuisia, harmi ettei minttuisi ollut.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:16"]Minusta ihania, kävin Honkkarista ostamassa isot boksit mansikan ja mokan makuisia, harmi ettei minttuisi ollut.
[/quote]
Onko niitä minttunakin nykyään? Uusin maku, mihin olen törmännyt, oli toffee. Minttu ei ole tullut vastaan ikinä, mutta kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta!
Kammottava. Liian makeita ja outo rakenne.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:16"]Minusta ihania, kävin Honkkarista ostamassa isot boksit mansikan ja mokan makuisia, harmi ettei minttuisi ollut. [/quote] Onko niitä minttunakin nykyään? Uusin maku, mihin olen törmännyt, oli toffee. Minttu ei ole tullut vastaan ikinä, mutta kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta!
[/quote]
Minttua oli ja sen käärepaperi oli kokonaan hopea, ei ollut siis niitä kuvioita mitä muissa on. Minttua myytiin vain siinä 6 pakkauksessa, mutta ei ole enää muutamaan vuoteen näkynyt.
Itse tykkään mintun jälkeen eniten banaanista ja mansikasta. Harmi, että minttu lopetettiin.
Olen kyllästynyt. Yhdessä vaihessa tuli syötyä niitä liikaa ja nyt ne maistuvat liian makeilta.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:17"]
Neekerin suukot <3
[/quote]
RASISTI!
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 15:52"]
tykkään,banaani paras maku
[/quote]
Vieläkö tuota banaania saa? Minustakin se on/oli paras maku, mutta en ole nähnyt sitä missään sen jälkeen kun se toffee tuli.
Joo, ne on mun yks suosikkiherkku. Yhdessä suukossa on saman verran kaloreita kun kahdessa suklaakonvehdissa, joten tuntuu että saa syödä enemmän herkkuja samaan kalorimäärään kun ne on niin suuria. Mansikasta tykkään eniten.
Mansikkasuukot ovat ehdoton lemppari!
No onhan ne hyviä. Käyvät myös kahvileivoksesta.
En sen jälkeen kun menivät muuttamaan nimen. Imago kärsi ja nykyään se on vaan tavallista höttösuklaatia.
tykkään! lempimakuni on omena mutta niitä ei oikein missään ole. banaaninmakuisista en ole kuulutkaan. missä niitä myydään? varmasti olisivat hyviä!
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 16:20"]
tykkään! lempimakuni on omena mutta niitä ei oikein missään ole. banaaninmakuisista en ole kuulutkaan. missä niitä myydään? varmasti olisivat hyviä!
[/quote]
Ne vihreät on banaaneja.
Enpä ole vuosikausiin syönyt. Lapsena lemppareita oli mokka ja banaani. Niitä myytiin silloin yksittäin lähikaupassakin, liekkö enää vaan niitä rasioita myynnissä?
Mokanmakuisia rakastan, niistä muista en niinkään välitä. Mutta kaikki mikä maistuu kahvilta, on suurta herkkuani. Kuppi vahvaa kahvia ja mokkasuukko kruunaa usein sunnuntai-iltapäiväni.
Tykkään. Syön tosin vain mansikoita. Ennen niitä ostettiin aina syksymarkkinoilta laatikoittain, mutta ovat hinnoitelleet itsensä ulos parina viime vuotena, joten mä ostan hulluilta päiviltä.