Mikä auttaa krapulaan?
Ihan kamala olo, päätä särkee ja oksettaa. Kertokaa teidän niksit mikä auttaa oikeesti? Miten saisin ees mehun pysymään sisällä. Joojoo, ite aiheutettu ja kärsittävä on. Mutta silti..
Kommentit (22)
Itseä auttaa suolainen pikkupurtava ja vesi. Tunget niitä vuorotellen kurkusta alas kunnes olo tasaantuu.
Oot ottanut aika reippaasti kuppia eilen ja tänään? Jotain suolaa ja sokeria ois hyvä saada. Vichy ja hedelmäkarkit voi auttaa vähän. Makaa mahdollisimman paikallasi. Avaa ikkuna makuuhuoneessa.
Ei tule krapulaa, kun jättää edellisenä iltana viinakkeet väliin.
Kärsi, kärsi, kirkkaamman kruunun saat!
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 13:37"]Ihan kamala olo, päätä särkee ja oksettaa. Kertokaa teidän niksit mikä auttaa oikeesti? Miten saisin ees mehun pysymään sisällä. Joojoo, ite aiheutettu ja kärsittävä on. Mutta silti..
[/quote]
Mullakin on rapula, tuu tänne niin mennään saunaan paneskeleen, se auttaa...
Veden ja kokiksen juominen. Suolaisen syöminen. Mitä sitten jos tulee ylös, sitten sieltä tulee ylös myös jotain mikä aiheuttaa sitä pahaa oloa. Krapula on nestehukkaa.
Banaani ja cola- juomat. Ainakin mulla
Alkoholisti. Otan osaa. Aina yhtä surullista.
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 13:40"]
Minulla auttaa nukkuminen ja lämpimässä suihkussa lilluminen.
[/quote]
Tämä! :D Mut kiitti tsempeistä ja neuvoista kaikille, kyl tää tästä pikkuhiljaa ja voikin olla taas vähän aikaa juomatta
Jos pystyy nukkumaan niin ei ole krapulaa nähnytkään. Millä nukut jos kädet vapisee ja oksennus lentää samassa kun pitää vahtia ovella ettei möröt tule postiluukusta?
[/quote]
Krapulapano, sauna jossa ei kuumia löylyjä vaan pitkä hikoilu ja kylmä kokis (ei light eikä zero)
Minulle auttaa pahoinvointiin kun laitan primperan supon peppuun, 15min ja paha olo on pois. Jos joskus mahdollista saada niihin resepti, niin suosittelen lämpimästi, kyllä tehoaa toisin kun nämä kotikonstit.
Bentsot tietty auttaa, mutta ei niistä sen enempää.
Ennen nukkumaanmenoa otettu särkylääke ja ruoka. Se että on juonut tarpeeksi vettä illan aikana. Se ettei juo liikaa.
Ei Panadolia krapulaan. Kuormittaa jo alkoholin kuormittamaa maksaa entisestään.
Minulla auttaa nukkuminen ja lämpimässä suihkussa lilluminen.
Käy suihkussa, ota buranaa ja jos et pysty syömään, niin juo suolavettä pieni annos. Sitten veden sekaan sitruunamehua ja litkit sitä. Jos pystyt, niin käy haukkaamassa raitista ilmaa, mutta älä urheile. Lepäile!
Tsemppiä!
Ennakointi niin kuin liikenteessäkin!
panacodia ja diapamia lonkeron kanssa