Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko aikuisena ollessasi meinannut pissata alle unissasi?

Vierailija
21.09.2014 |

Mä oon joitakin kertoja. Oon nähny unta, että oon ollu vessanpöntöllä ja sit ruvennu melkein päästelemään siinä mutta jostain ihmeen syystä sitä onkin sitten herännyt juuri siinä kohtaa, kun on laskemassa alleen. Varoittaakohan se alitajunta siitä että hei, sä et istu nyt pöntöllä. ;-P

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. :D

Vierailija
2/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ollut unessa muka vessassa kun on oikeasti pissattanut, se helpottaa vaikka sen tekeekin vain unessa. Silti en usko että pystyisin oikeasti pissaamaan kuin pönttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä 3-4 kertaa aikuisuuden aikana.  unessa kuvittelee olevansa pöntöllä tai puskaan kusemassa... saattaa tulla tippa sänkyyn ja sit herää.  

Vierailija
4/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ja raskaana ollessa näin tuollaisia unia lähes joka yö. Onneks heräsin siinä vaiheessa kun tuntui että alampa tässä nyt lorottamaan ja kerkesin vessaan.

Vierailija
5/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kusin sänkyyn kun vedin kännit synnytyksen jälkeen. Ei vissiin ollu ihan roppa valmis dokaamaan.

Vierailija
6/6 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy näin ehkä pari kertaa vuodessa, jos menen nukkumaan todella väsyneenä (univelkaisena) ja olen nauttinut nestettä illan mittaa reilusti yli tarpeen.

Mulla siihen liittyy aina uni, joka menee hyvin pienin poikkeuksin tämän juonikaavan mukaan:

SPOILER ALERT... (viitsi vitsi)

Näen jotain hektistä seikkailu-unta. Kauheassa kusihädässä alan etsimällä etsiä vessaa kaikkialta. Kun lopulta löydän jostain tosi omituisesta paikasta sen olevinaan vessan, niin pönttö on todella omituisen mallinen: sellainen, ettei siihen normijärjellä voisi tehdä tarpeitaan. Unessa se on kuitenkin olevinaan ihan looginen ja normaali pönttö. Usein se on tukossa ja täynnä sitä itseään. Jos ei ole, niin joku tuttu seisoo siinä vieressä kyttäämässä tms. Aina on siis joku este, ja kusihätä vaan pahenee.

Sitten hädissäni pisupaikkaa etsiessäni päädyn yleensä johonkin sieltä "vessasta" lähtevälle sivukäytävälle, joka vie vielä kummallisempaan pisuaarihuoneeseen (olen mies). Sitten alan lorotella siihen pisuaariin, joka on yleensä sanoinkuvaamattoman mielikuvituksellinen reikä seinässä tai kouru lattiassa yhdistettynä jatkuvasti virtaavaan suihkulähteeseen ja esteettiseen valaistukseen. Yleensä koko huone on kuin kaunis taideteos soljuvan veden säestämänä. Lopulta saan housut auki, otan munan esiin ja alan kusta. Tunne on ajatuksen tasolla helpottava, mutta kohta tapahtuu jotain outoa. Kuseminen jatkuu ja jatkuu. Noro ei katkea, eikä hätä ala helpottamaan ollenkaan, vaan ehkä jopa pahenee.

Herään siihen, kun oikeasti rakkoni on niin täynnä, että tippa lirahtaa. Sitten juoksen vittuuntuneena vessaan ja vaihdan lakanat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi