Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksatko joskus ostoksesi osittain käteisellä ja loput kortilla?

Vierailija
13.07.2014 |

Mulla ei nyt muutoin rahat riitä.

Nolottaako?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus maksanu jopa kahdella eri kortilla.. Sanonu, että haluaisin maksaa tällä kortilla x€ ja tällä kortilla loput. Ja sekin on onnistunu. Eihän se kenellekään kuulu, millä maksan ja kuinka monessa osassa, kunhan siinä hoidan maksuni. Kasvakaa aikuisiksi ja lakatkaa miettimästä, mitä joku saattaa jostain ratkaisusta ajatella. Jokaisella on syynsä ratkaisuihinsa.

Vierailija
2/18 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olin oikeasti perse auki ja mua nolotti maksaa osa käteisellä ja osa kortilla niin sanoin vaan, että " annan nää hilut tästä pois ja maksan sit loput kortilla".

Toivon mukaan sain sen näyttämään siltä, että halusin vaan kolikoistani eroon, ha ha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta yleensä siksi, että on jostain syystä käteistä, josta haluan eroon. En ole tajunnut hävetä.

Vierailija
4/18 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa, mutta jos sulla on rahat tiukalla ni tottakai, ei kai siinä mitään noloa ole.

Vierailija
5/18 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, maksan pelkästään käteisellä. Poikkeuksetta.

Vierailija
6/18 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan  näin on käynyt useasti. Ei nolota yhtään. Mies ei sensijaan kehtaa tehdä näin. Ei me mitenkään köyhiä olla mutta joskus sitä tulee just ennen palkka päivää tuhlattua kaikki rahat. Säästötilitä ei viitsi siirtää turhaan.

Vierailija
7/18 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yleensä aina vaan kortilla, käteistä mulla ei juuri koskaan olekaan. Mutta en tiedä, ei varmaan nolottaisi koska raha-asiani ei muille kuulu ja siksipä en osaa niihin liittyviä asioita hävetä. Joskus esim. kortilla maksaessa tulee ilmoitus, että tilillä ei katetta kun olen unohtanut siitää käyttötilille rahaa. Mutta siinäkon sitten kaivan vaan luottokortin esiin ja hoidan maksun pois alta.

Vierailija
8/18 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee ostettua juu.

Vierailija
9/18 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautuspullokuitti, käteistä ja pari euroa kortilta oli nolointa

Vierailija
10/18 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 14:25"]Palautuspullokuitti, käteistä ja pari euroa kortilta oli nolointa

[/quote]

Mut toisaalta ihan sama ruokaa tuli pöytään ja kaik hyvin

Vierailija
11/18 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 14:25"]

Palautuspullokuitti, käteistä ja pari euroa kortilta oli nolointa

[/quote]
Varsinkin jos ostaa röökiä tms...

Vierailija
12/18 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus maksan, ei hävetä. Olen ollut itse kassalla töissäkin eikä oikeasti voinut vähempää kiinnostaa miten maksaa, kunhan vain maksaa.

Vierailija
13/18 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 14:25"]Palautuspullokuitti, käteistä ja pari euroa kortilta oli nolointa

[/quote]

Varsinkin jos ostaa röökiä tms...

[/quote]

Mä ostan yleensä aina askin röökiä tai kaljaa palautustölkeillä :D

Vierailija
14/18 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo maksan. Eikä nolota, miksi pitäisi?

Vierailija
15/18 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietittepä te liikaa! En ole ikinä ymmärtänyt että tuossa olisi mitään hävettävää. ihan sama missä muodossa se raha tulee... Kyllä mä ainakin niistä pikkuhiluistakin joskus eroon haluan, eikä mun päivääni vaikuta vaikka joku jonossakin vähän huokailis maksutapaani!

Vierailija
16/18 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan kassalla haittaa millä asiakas maksaa. Pääasia, että maksaa.

Vierailija
17/18 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää kuljettaa käteistä, ja jos sitä on jostain syystä lompakossa niin maksan tilaisuuden tullen sillä. Jos ei riitä koko summaan, niin loput kortilla. Mikä siinä on noloa?

Vierailija
18/18 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä, siis jos mulla olisi käteistä, ja tilillä niin vähän ettei sitä saa enää ulos vai? En tiedä kun en koskaan käytä käteistä. Jos mulla sitä jostain syystä johonkin erityiseen tarvittaessa olisi, ja olisi jäänyt sitten niin saattaisin käyttää siinä vaiheessa kun rahayksikköä taas muutettaisiin.

Niin ja luottokorttiakaan mulla ei ole, joten debitiltähän se loppukin tulisi sitten.

Noilla pullonpalautuskuiteilla kyllä usein tupakkaa ja kaljaa ostan itsekin, ja silloin menee loput kortilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän