Oletko koskaan? Listataan onnettomuuksia.
On olemassa onnettomuuksia, joista aina varoitellaan ja jopa pelotellaan.
Mitä niistä on sattunut sinulle?
Peukuta niitä onnettomuuksia, jotka on käyneet sinulle.
Esim. Oletko koskaan...kaatunut juostessasi jäällä?
Kommentit (152)
Oletko koskaan mennyt katsomaan jääkiekko-ottelua ja saanut kiekon naamaan? Minä olen.
Kävellyt heikoilla jäillä ja pudonnut kylmään veteen?
Istunut kylmällä alustalla ja saanut pissatulehduksen?
Puhunut ruoka suussa ja vetäissyt ruokaa henkeen?
Mennyt kaupasta kotiin ja huomannut, että koirasi on jäänyt kaupan eteen?
Kompastunut tavaroihin jotka olet itse jättänyt lojumaan?
Potkaissut varpaasi tai jättänyt sormesi oven tms. väliin niin että se on murtunut?
Unohtanut ruuan mikroon/uuniin ja havahtunut tilanteeseen vasta kun savu nousee?
Jättänyt laittamatta tavarat paikoilleen ja myöhästynyt niitä etsiessäsi?
Oletteko koskaan saanut silmäkulmaanne puolison vihapäissään paiskaaman TV:n kaukosäätimen ja selittänyt TK:ssa lääkärin neuloessa tikkejä haavaan, törmänneenne vahingossa avonaiseen keittiönkaapin oveen.
Minä olen.
nim. K1ltt1m1€5 /tuhma vaimo.
Jättänyt pienen haavan putsaamatta ja saanut verenmyrkytyksen?
Jäänyt suhteeseen jossa on lyöty ja tullut lyödyksi toistamiseen?
Leikannut chiliä ja hieronut silmiä/kaivanut nenää ennen kuin on ehtinyt pestä kädet?
Jättänyt jotain rikkinäistä korjaamatta/uusimatta ajatuksella, että korjaat sen myöhemmin mutta onkin ehtinyt tapahtua haaveri?
Esim. Meillä on pyykkitelineessä kohta josta saa haavan, ja mun on sata kertaa pitänyt ostaa uus ja en oo muistanut: Oon saanut haavan siitä sormeen jo ainakin kolmesti.
Unohtanut pestä kädet chilin käsittelyn jälkeen ja koskenut sitten niillä käsillä kumppanin intiimialueelle?
Ajatellut olla kastelematta kasvia liikaa ja sitten kuitenkin kastellut sen kuoliaaksi?
Laiminlyönyt leikkauksen jälkeisiä ohjeita niin, että leikkaushaava on avautunut uudestaan?
Jäänyt kuitenkin petettynä siihen laastarisuhteeseen eron jälkeen, vaikka et oikeasti olisi sitä halunnut.
Laittanut turhamaisuuttaan korkeakorkoiset kengät paikkaan mihin eivät sovi, tyyliin rosoiselle asvaltille tai vaikka et osaisi niillä kävellä ja mennyt nurin?
Lainannut jonkun silmämeikkiä ja saanut silmätulehduksen?