Känninen vuodatus
Olen kännissä. Kuten tapoihini kuuluu, nytkin on hirveä panetus, mutta ei pysty kun on menkat. Tai pystyisihän sitä, mutta ei huvita sotkea. Vituttaa... Ihan niin kuin sillä panemisella ostaisin itselleni hyväksyntää, kuin se olisi ainoa keino tuntea itseni naiselliseksi ja haluttavaksi, kauniiksi...
Lisäksi on joku ikäkriisi, tuntuu etten ole enää mieheni mielestä kaunis, tai ylipäätään kenenkään mielestä. Kun joku edes joskus sanoisi jotain nättiä. En haluaisi muuttua miksikään huomiohoroksi "kehukaa mua" -tyyliin, mutta tässä nyt olen AV:lla, punkkupäissäni pillittämässä. :(
Ps. Varmenne meni varmaan viis kertaa väärin, miten voi olla niin vaikeeta.
Kommentit (15)
Kiitos, kuuntelen, vaikkakin on kyllä äitini ikisuosikki ennemmin. :)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:00"]Kiitos, kuuntelen, vaikkakin on kyllä äitini ikisuosikki ennemmin. :)
[/quote]
Wtf...?
Minkä ikäinen olet?
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:02"]27 -ap
[/quote]
Huoh.. olen niin vanha (37)..
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:02"]
27 -ap
[/quote] No kuuntele sit se titanicin my heart will go ooooooooon...
Käy ottamassa mieheltä poskeen. Tulee seksikäs ja vahva olo. Mieskin luultavasti kehuu.
Kannustuspeukku ap:lle! Hyvin menee! Tuon iän jälkeen vasta hauskuus alkaa.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:06"]
Käy ottamassa mieheltä poskeen. Tulee seksikäs ja vahva olo. Mieskin luultavasti kehuu.
[/quote]
Kävi mielessä, mutta sit tuli jotenkin itsekäs olo. Minäkin haluan jtn! Lisäksi väiteltiin tuossa äsken politiikasta (tylsää, eikö totta), ja tuntuu ettei se juuri nyt ansaitse suikkia. :P
Kiitos peukusta, ja Celine Dion on iljettävä. <3
Ps. Miksi se varmenne muuttuu joka kerta, tuntuu rakettitekniikalta just nyt.
Taidanpa minäkin avata lonkeron:)
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 22:19"]
Taidanpa minäkin avata lonkeron:)
[/quote]
Jee, kännikaveri!
-ap (unohdan aina merkata itseni viesteihin)
Onni, että muutin Suomesta pois; väheni samalla alkoholin käyttö 0:aan vaikka täällä sitä saa 24h vuorokaudessa joka paikasta. Ilmeisesti jatkuva vitutus loppui.
Enpä mä nyt niin paljon juo. Onnea on puolikas punkkupullo silloin tällöin... Eikä liity mitenkään siihen, olenko suomalainen vai vietnamilainen vai algerialainen. <3
Yhä kännissä. Onpa yksinäistä, kun mieskin meni jo nukkumaan. Taidan mennä kohta itsekin, vaikka ei missään mitään järkeä tunnu olevan. Paska fiilis!
Nyt kannattaa kuunnella skorppareiden wind of change!