Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suuttuisitko jos..

Vierailija
20.09.2014 |

Miehesi unohtaisi ensimmäisen hääpäivän?

Mitä se kertoo miehestä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi. Mä unohdin sen synttärit.

Vierailija
2/10 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Sota pystyyn vaan. Ilmat pihalle

Vierailija
4/10 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi, mutta loukkaantuisin. Mä olen ymmärtänyt mieheni luonteenpiirteen ja hyväksynyt sen ja alan aina ajoissa muistuttelemaan hääpäivästä ja muista merkkipäivistä. Vihjailen myös mitä haluan. Tänä vuonna mies yllätti ja varasi hotellihuoneen koko viikonlopuksi ja kuukautta ennen merkkipäivää. Mä olen tosi usein järkännyt kaikki ohjelmat, mutta kiva kun mies yllättää pitkän yhdessäolon jälkeenkin.

Vierailija
5/10 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttunut. Tosin johtui siitä, että itsekin unohdin koko hääpäivän.

Vierailija
6/10 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kumpikin muistettiin eka kerran oikeana päivänä vasta 7. hääpäivämme. Olemme superonnellisia ja arki on niin hienoa, ettei juhlia tarvita.

Vierailija
7/10 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en. Me unohdettiin molemmat. Ollaan unohdettu aika monena vuonna, naimisissa ollaa oltu 12 vuotta. Se kertoo vain, että tollainen merkkipäivien juhlistaminen ei ole kovin tärkeää. Se ei kerro mitään (meillä ainakaan) suhteesta kumppaniin tai hänen tai avioliiton arvostamisesta.

Vierailija
8/10 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, täällä on muutakin unohtavaisia! :) Olemme molemmat unohtaneet varmasti puolet hääpäivistämme ja olemme olleet naimisissa 13 vuotta. Keväällä muistin hääpäivämme vasta viikko päivän jälkeen, eli en suuttuisi.

Vierailija
9/10 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistutin sitä vielä muutama päivä ennen.. Unohti myös mun syntymäpäivän. Ennen avioliittoa muisti kyllä kaikki juhlapäivät. Tätäkö se sitten on loppuelämä?

Vierailija
10/10 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen maailman ongelmia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä