Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Linkitetään kädentaidoistamme kuvia

Vierailija
20.09.2014 |

Niin kuin otsikko sanoo, linkitetään kuvia kädentaidoistamme, piirustuksista, maalauksista, puutöistä, neulomisista jne.

Täällä on varmasti valtavasti erilaisia ja eritaitojen hallitsijoita ja olisi mielenkiintoistä nähdä töistänne kuvia.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas saamatonta porukkaa koko av-mammakaarti. Eikö kukaan leivo, ompele, kokkaa tai mitään muutakaan?

Vierailija
62/74 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 06:21"]

No onpas saamatonta porukkaa koko av-mammakaarti. Eikö kukaan leivo, ompele, kokkaa tai mitään muutakaan?

[/quote]

Kädet on näppiksellä tai housuissa, ei sitä muuta ehdi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole alkanut ketju elää ja kuitenkin mukaan mahtui heti joku valopää (6). Itseltäni jäi linkkaamatta se oma, tässä se sitten on. Vanha piirrustus mutta kuitenkin. http://aijaa.com/CXAMxe

Vierailija
64/74 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä ole kuin lihavia mitään osaamattomia, ainoa taito on arvostella muita ja siinä se. Ruokiakaan eivät osaa tehdä joista ottaisivat kuvia, valmisruokalaatikosta kun ei oikein tekemälläkään saa ominkäsin tehtyä.

Vierailija
65/74 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ois kuvia käsitöistä, mutten halua tulla täällä tunnistetuksi niiden kautta.

Vierailija
66/74 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 12:40"]

Mulla ois kuvia käsitöistä, mutten halua tulla täällä tunnistetuksi niiden kautta.

[/quote]

Ei sillä ole mitään väliä jos joku sattuisi tunnistamaan, mitä siitä? Laita kuvalinkki!

Vierailija
67/74 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitusvirhepaholainen, piirustus ilman ylimääräistä ärräää. Laittakaa kuvia tulemaan.

ap

Vierailija
68/74 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 18:46"] https://www.facebook.com/Kotopaja Tuolta saa kurkistella jos kiinnostaa, ei tarvitse olla facebookiin rekistöröitynytkään. Olen siis hopeaseppä ja toissavuonna valmistunut eli vielä ei ole paljoa karttunut iän tuomaa kokemusta mutta inspiraatio ei lähde kuin tekemällä joten kyllä sitä ammattimaisuutta tulee elämän mukana lisää :) [/quote] Tosi mielenkiintoisia töitä olet tehnyt! Erityisesti tykkäsin noista lasitöistä, missä olet oppinut tekemään niitä? Itse teen tiffanytöitä mutta en oikein halua lisätä niitä minnekään. [/quote] Kiitos! Olin kisällinä yhdessä lasipajassa viime vuonna ja siellä opin aikalailla yksinäni harjoitellen noita liekkilaseja, todella erikoinen ja siisti tekniikka se kyllä on. Suomessa harvinainen vielä, Italiassa hyvinkin yleinen.

[/quote]

Otatko tilaustöitä? Olisi yksi eläin aiheinen idea ja jos voisit tehdä sen lasista eikä se maksaisi ihan hirveästi niin olisin halukas tilaamaan? otanko yhteyttä facebookilla ja osaisitko sanoa jotain hinta luokkaa jo ennen kuin teet korun?

Vierailija
69/74 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puuhailen tämmösiä : https://www.facebook.com/kultaseppasannahytonen Teen koruja ja hopeasta ja korjailen vanhoja koruja. Kotopaja : hienoja koruja, kävin tykkäämässä sivustasi! :)

Vierailija
70/74 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 00:21"]

Minä puuhailen tämmösiä : https://www.facebook.com/kultaseppasannahytonen Teen koruja ja hopeasta ja korjailen vanhoja koruja. Kotopaja : hienoja koruja, kävin tykkäämässä sivustasi! :)

[/quote]

Siis "Teen koruja kullasta ja hopeasta ja korjailen vanhoja koruja", kirjoitusvirhe, poika nukkuu vieressä ja potkaisi hiirtä :)

Vierailija
71/74 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 19:09"]

Hauska idea :)

Olen ainakin kehuttu piirtäjä. Ei ollut yhtään kuvaa, mitä joku tuttuni ei olisi nähnyt, joten piti piirtää uusi. Tämä neiti siis näki ensikertaa päivänvalonsa hetki sitten: http://aijaa.com/FPQwMZ

[/quote]

Äitisikö on kehunut? Miksi tuolla on keltainen korva ja nenä?Kroppa on ihan vino.

Vierailija
72/74 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 02:37"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 19:09"]

Hauska idea :)

Olen ainakin kehuttu piirtäjä. Ei ollut yhtään kuvaa, mitä joku tuttuni ei olisi nähnyt, joten piti piirtää uusi. Tämä neiti siis näki ensikertaa päivänvalonsa hetki sitten: http://aijaa.com/FPQwMZ

[/quote]

Äitisikö on kehunut? Miksi tuolla on keltainen korva ja nenä?Kroppa on ihan vino.
[/quote]

Sanoitpas ikävästi toisen työstä. Et kuitenkaan varmaan halua laittaa omiasi esille? Kädentaidot kehittyvät tekemällä. Tekeminen taas vaatii innostusta. Jos jokainen kuuntelisi tämän kaltaisia latistavia kommentteja, niin kukaan ei tekisi enää käsillään mitään. Kritiikkiä kannattaa ja pitääkin antaa, mutta se tulisi tehdä rakentavasti eikä lytäten.

Itse kuvan piirtäjälle: sun kuvassa on herkät värit ja tykkään erityisesti ihon sävyistä ja tukasta, eivät ole tasapaksuja! Kannattaa ehdottomasti piirtää lisää, jos intoa löytyy, ja myös harjoitella lisää kehon anatomiaa ja mittasuhteita: kuvassasi pistää silmään ballerinan luonnottoman lyhyet solisluut, mitä lainaamani pölhökommentoija kai yritti ilmaista "kroppa on vino" -kommentillaan. :) Kokeile uutta, luota piirtämääsi viivaan ja anna sen seikkailla ja kaartuakin - esimerkiksi kaula on harvoin ihan viivasuora. Älä anna muiden lannistaa ja jatka ihmeessä piirtämistä! Tietysti yhden kuvan perusteella on vaikea sanoa, mutta sulla näyttäisi olevan hyvä "väri(sävy)taju" - kokeile vaan rohkeammin! Tekniikat ja mittasuhteet voi usein opetella, mutta kaikki ei välttämättä koskaan hoksaa tuota väriasiaa koskaan (ml. minä).

- Eräs kuvataideopiskelija

Vierailija
73/74 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohops, mobiili söi välit tekstistäni ja nyt se näyttää tuhdimmalta kuin onkaan. :( Anteeksi! Hirmuisen hienoja ja hauskoja projekteja kaikilla, toivottavasti ketju ei kuole ihan lähiaikoina! Jatkakaa samaan malliin!

- Eräs kuvataideopiskelija

Vierailija
74/74 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja töitä, kulta- ja hopea taittuu mitä mininaisemmiksi koruiksi, piirustukset, neuletyöt aj muut. Edellistä lainaten, toivottavasti ketju ei kuole ihan lähiaikoina! Jatkakaa samaan malliin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi