Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten kävi oudolle puhelimelle?

Vierailija
20.09.2014 |

Pääsin sivulle 22 ja sitte tuli joku virhe taikka ketju poistui. Mitä siinä siis kävi lopulta??

Kommentit (3)

Vierailija
2/3 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lainaus ap:n viimeisestä viestistä:
VIERAILIJA 20.09.2014 klo 17:05 955/974

Anteeksi nyt vain, mutta missähän välissä olen muka sanonut, että potkin miehen ulos? Saa kuulkaa mies ihan itse jäädä siihen kämppään ja sänkyyn panemaan niitä ämmiään. Minulle riittää. Olette aika paljon viestejä pistäneet, jotain olen silmäillyt,mutta kaikkia en ole jaksanut lukea läpi etenkään kun ketju on muuttunut aikamoiseksi taistelutantereeksi.

Mies tuli siis eilen kotiin. Istuin koneella ja kännykkä oli vieressä laturissa. Ensimmäinen asia, jonka sain sanotuksi oli, kysymys, että onko hänellä jotakin kerrottavaa. Miksi muka olisi. Sitten tajusi puhelimen ja rupesi selittämään kaverin hukkuneesta puhelimesta. Vastasin, että minä kyllä tiedän. Sitten se yritti vielä jatkaa jotain naurettavaa sepustusta, niin toistin uudestaan tietäväni kaiken. Siitä sitten yritti alkaa selitystulva, että se ei ole miltä se näyttää jne.

Tiedättekö, kun on riittävän raivoissaan ja kaikin puolin pakahtunut tunteisiinsa ja saa sanottua jotakin asioita kun ääni värisee, jalat tärisee ja tuntuu siltä, että hyvä jos pysyy pystyssä. Haukuin miehen paskaksi ja ämmän siinä samalla. En muista edes mitä kaikkea sanoin. Nakkasin puhelimen parvekkeelta hevon vittuun ja sanoin, että herra voi painua helvettiin sen enkelinsä luokse. Mies yritti tyynnytellä, että äläpäs nyt mutta ei osannut sanoa oikein mitään. Ja tässä vaiheessa olisi ollut niin näppeineen kiinni ja kullittelemassa. Otin laukun ja kusipää hätäänty . Sano, että puhutaan vielä. Kiitos ei. Pamautin oven kiinni ja toivoin, että sen sormet olisi jääneet väliin. Silti mies sitten yritti lähteä vielä perään.

Menin kaverin luokse, joka oli soittanu sillä aikaa kun olin ostamassa sitä laturia. Tiesi siitä kännykästä, kun oltiin jo aikaisemmin sitä mietitty. Juotiin sitten kaverin kanssa punkkupullo. Kaveri oli järkyttynyt kun tiesi, että yritetään lastakin. Meinasin soittaa Enkelille viestin, mutta kaveri kysyi sitten sen numeroa tiedustelusta.

Siitäpä se riemu repesi, kun Enkelin numero kuuluu jollekin MIEHELLE! Menin ihan sekaisin mutta kaveri sitten päätti soittaa Enkelille, kun oltiin aikamme ihmetelty. Joku ämmä kuitenkin vastasi sieltä, ei kertonu nimeään ja kaveri vittuili sille varatuista miehistä. Sai luurin korvaan ja myöhemmin tekstarin, että asia ei kuulu hänelle ollenkaan ja kaverilta palo käpy ja ne sitten keskenään riiteli viestein kunnes sille ämmälle riitti. Ei siis tiedetä kuka se on.

Tänään kävin kaverin miehen kanssa hieman vaatteitani ja jotain pientä. Loput hoidan sieltä pois mahdollisimman pian. Mutta telkkarin otan minä. Ostin meille juuri joulun jälkeen uuden telkkarin. Mies ei maksanut mitään siitä. Mies yritti sen jälkeen laittaa viestiä ja soittaa koko saatanan illan ja yön ja on nyt itkenyt miten se ei merkinnyt mitään ja ties mitä paskaa.

Onneksi en voi olla raskaana ainakaan, kun kuukautiset on meneillään. Toivottavasti kukaan ei hankkiudu raskaaksi tuolle kusipäälle. Sukupuolitautitesteissä varmasti pitää käydä.

Mutta joo, meillä on täällä oma terapiaympyrä nyt. En jaksa sen enempää tätä asiaa käsitellä julkisesti. Nyt ottivat kaveritkin vihdoin todesta sen, kun sanoin viime talvena, että jotain on meneillään. Silloin muut olivat että höpöhöpö jos sillä on stressiä. En usko tämän enempää asiaa täällä jakavani. Eiköhän tämä ketju ole minun osalta nyt tässä.

Kiitos teille tuesta, mutta en jaksa enää käsitellä tätä yleisesti. Pommi oli isompi kuin osasin käsittää. Kaverit varmasti jonkun verran tukee, mutta tästä lähtien on osattava seistä omilla jaloillaan ja rakentaa elämä uudestaan. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!! ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi