Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia, mistä olet pahoittanut mielesi?

Vierailija
20.09.2014 |

Mulla ehkä se, kun olin työharjoittelussa ja työkaveri haki lähikaupasta kaikille muille irtojäätelöt, paitsi minulle. Sain nieltyä harmistukseni, mutta kotona purskahdin itkuun. :D Voi nyyh joku jäätelö...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan tuo törkeetä jättää yhdelle tuomatta, ei minusta outoa ollenkaan.

Vierailija
2/34 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 20:39"]

[/quote]

No olin vain harjoittelija, en mitään vakikalustoa.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 20:43"]

[/quote]

-ap

[/quote]

Mutta eniten huvittaa mun reaktio. Porata jostakin saakelin jäätelöstä. :D

Vierailija
4/34 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran kaupassa ja löysin sieltä aivan ihanan Ihaa vihon. Semmoisen ison ja minkä halusin. Oli tietenkin pinkan ainoa. Mentiin kassalle ja kassaeukko päästi sen vihon hihaa myöten linajn päähän ja sehän sit meni rikki se vihko kun yritin saada sitä pois sieltä linjan päästä.
Kaupassa vielä sain nieltyä harmistukseni, mutta autossa pillahdin itkuun.

Toki, tämä harmittaa mua vieläkin, koska silloin olin tarkoittanut vihon päoväkirjakseni ja olisin halunnut juuri sen. Silloin muutenkin olin todella itku herkkä kun oli liikaa kaadettu paskaa pienen ihmisen harteille.

Vierailija
5/34 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies toi kaupasta jotain paskaa Pandan suklaata, vaikka olisin halunnut fazeria.

Vierailija
6/34 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 20:46"]

[/quote]

-ap

[/quote]

[/quote]

Ei jäätelöstä, vaan porukasta pois jättämisestä...

Vierailija
7/34 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 20:46"]

[/quote]

-ap

[/quote]

[/quote]

Ehkä kumminkin itkit sen törkeän käytöksen etkä yhden jätskin takia. Mä olisin kans loukkaantunut.

Vierailija
8/34 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teininä sanoin puolitutulle kaverille, et sen haistaa jos tyttö, jolla on menkat menossa, ei muista käydä suihkus ja sellasen kanssa on inhottava tehdä paritehtäviä liikunnassa. Tämä sit vastas painokkaasti, ettei sitä voi haistaa mitenkään missään vaiheessa, ja aloin sit melkein itkee pms-hormoneissani :D Että "yhyy, luuletko sä mun puhuvan paskaa".

Vierailija
9/34 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan oli syrjimistä.

Vierailija
10/34 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:08"]

Joskus teininä sanoin puolitutulle kaverille, et sen haistaa jos tyttö, jolla on menkat menossa, ei muista käydä suihkus ja sellasen kanssa on inhottava tehdä paritehtäviä liikunnassa. Tämä sit vastas painokkaasti, ettei sitä voi haistaa mitenkään missään vaiheessa, ja aloin sit melkein itkee pms-hormoneissani :D Että "yhyy, luuletko sä mun puhuvan paskaa".

Öööh? mitä vittua

[/quote]

Vierailija
11/34 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:10"]

tuohan oli syrjimistä.

[/quote]

Työkaveri oli rasisti!

Vierailija
12/34 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailua kokeiltuani ihastuin täysin tuntemattomaan ihmiseen (tai koin jotakin erittäin voimakasta kiinnostuksen tunnetta), jota lähestyin kuvani kanssa. Ei vastannut mitään. Myöhemmin vielä laitoin viestiä, että oli sitten yksipuolinen kiinnostus ja hyvät jatkot, ei edelleenkään mitään. Itkin oikeasti monet itkut tämän asian takia o_O Tajusin, että olen liian herkkä noihin kuvioihin. Tunsin itseni naurettavaksi kun olin jo kuvitellut, että pääsen juttelemaan syvällisenä ja fiksuna pitämäni ihmisen kanssa. Kiesus sentäs :/ Ja ikääkin jo on, etten ihan nuoreksi enää itseäni tituleeraisi. On noita muitakin, mutta tuo tuorein ja kyseenalaistin aika lailla oman mentaalipuolenikin jo tuon takia.

Vierailija
13/34 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoin asia taitaa olla se kun kuulin muualta et mun ex-aviomies asuu toisen naisen kanssa. Mun mielestä se tunne siinä tilanteessa on outoa koska tein kaikkeni päästäkseni miehestä eroon.

Vierailija
14/34 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 20:46"]

[/quote]

-ap

[/quote]

[/quote]

Ehkä kumminkin itkit sen törkeän käytöksen etkä yhden jätskin takia. Mä olisin kans loukkaantunut.
[/quote]
Seiskalla ekalla TET -jaksolla pääsin erääseen pieneen yritykseen ja tehtäviini kuului hakea päivittäin pullat firmaan. Omistajalle ja hänen miehelleen. Oli pienellä tippa linssissä kotona :(. Lopetin TETin myös kesken vastaavista syistä. :(

Vierailija
15/34 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesätöissä ysin ja lukion ekan välisenä kesänä. Yhtenä aamuna olin pakkaamassa eväitä töihin mukaan kun huomasin, että isä veteli aamupalaksi (itsetehtyä) lihapiirakan palaa jonka olin edellisiltana pakannut pieneen muovipussiin. Pillahdin itkuun ja nyyhkytysten välissä sain sanottua isälle, että se vei MUN lihapiirakan :D 

Täytyy kuitenkin sanoa, että en itkenyt niinkään sen piirakan takia vaan siksi, että olin todella väsynyt. Yöihmisenä aikaiset aamuherätykset ei ole mun juttu ja teininä sitä ei vaan osannut mennä ajoissa nukkumaan. 

Vierailija
16/34 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 21:08"]

Öööh? mitä vittua

[/quote]
[/quote]

En todellakaa tiedä :D Mutta se muhineen siteen haju, jota ei ole vaihdettu tunteihin ja päälle 2-3h rankkaa liikuntaa...

Vierailija
17/34 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja työväenopiston kielikurssilla sanoi, että hän on opettanut yliopistossakin, jossa opiskellaan alle kuukaudessa sama määrä kuin me EHKÄ opimme vuodessa. Tuli sellainen olo, että meitä vähäteltiin ja märehdin asiaa kohtuuttoman kauan. Olen yliopistosta valmistunut maisteri, mutta minusta on ihanaa käydä työväenopistossa ja olla siinä ryhmässä.

Vierailija
18/34 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin sekopäisestä ex-miehestäni ja ollaan tapeltu kuukausia eri asioista, suhde oli erittäin väkivaltainen, mutta asia jonka muistan joka päivä, on kun mies heitti mulle takaisin mun ostaman hajuveden ja sanoi ettei oo ikinä käyttänyt sitä kun se haisee pahalta. Tästä asiasta mä pahotin kaiken sen paskan keskellä mieleni niin että se tulee päivittäin mun mieleen vieläkin. Siis vuosien henkisestä väkivallasta mä pahotin mieleni vielä näin naurettavasta jutusta? Tää oli niin pieni asia niiden muiden kauheuksien joukossa mitä se silloin teki.

Vierailija
19/34 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ystävänpäivänä työpaikan alakerrassa jaettiin munkkeja. Olin uusi työyhteisössä ja niinpä ilahduin työkaverini Hannan sanoessa: "Merja! Mennään hakemaan yhdessä munkit"

Sanoin jo: "Joo! Käväistään vaan!" Kun takanani kävelevä Sanna sanoi: "Ei me kaikki voida kyllä sinne lähteä (ja poistua työpisteeltä)."

Johon Hanna nauramaan: "Eiku miksi mä sanoin Merja? Siis tarkoitin tietysti Sanna"

Kiirehdin sanomaan, että menkää vaan te, minä jään tänne.

Tuli jotenkin paha mieli, kun ensin luulin että pyydettiin mukaan ja sitten ei pyydettykään. Ja jäin vielä ilman munkkia.

Vierailija
20/34 |
16.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkitan yleensä keväisin paskaa, kuivatan pari viikkoa ja jauhan, sitten valkosaven kanssa naamioksi. Tätä voi myydä kovaan hintaan luomukosmetiikkana. Siitä sain viimeksi rahat uuteen autotalliini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän