Iltapalassa 300kcal!
Olen jo pitkään syönyt iltapalaksi purkin rahkaa, johon sekoitan marjoja ja yhden muusatun banaanin. Banaani antaa mössölle sopivasti makeutta, ilman sitä en oikein pidä marjarahkasta. Laihdutan ja olen vähän seurannut syömisiäni ja laskin nyt tämän mun iltaherkun kilokalorit - 300! Aika paljon :( Tänään olen syönyt vähän, joten tämän päivän osalta ei haittaa, mutta normaalisti kyllä. Banaanin puolittaminen pienentäisi kalorimäärää n. 50, mutta kun avattu banaani ei oikein säily 24h... Ehkä on opeteltava syömään rahka ilman banaania "arkena" ja jättää parempi versio juhlaan.
Huoh. Kyllä tämä läskeistä eroon pääseminen on rankkaa ja kun tavoitepaino on n. 25kg:n päästä saavutettu niin homma muuttuu vielä hankalammaksi ettei paino ala taas nousta.
Kommentit (27)
Itse oon kanssa näillä linjoilla: http://www.fast.fi/2013/ravinteiden-tasmakaytto-osa-4-oikeat-hiilarit-oikeaan-aikaan/
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 20:52"]
Miksi yötä varten tarvitsee tankata? Eri asia, jos tekee vaikka treenin illalla.
[/quote]
Vanha sananlasku sanoo, että lihakset kasvaa levossa, mutta kyllä ne aivotkin tarttee sokeria (glukoosia) ihan ympäri vuorokauden..
Mä laitan kevytmehutiivisteitä antaan rahkoille makeutta, jos ne vaikka toimis tässäkin? :) käytännössä nolla kaveria ekstraa mutta paljon syötävämpää!
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 00:33"]Mä laitan kevytmehutiivisteitä antaan rahkoille makeutta, jos ne vaikka toimis tässäkin? :) käytännössä nolla kaveria ekstraa mutta paljon syötävämpää!
[/quote]
*kaloria, ennakoiva tekstinsyöttö :D
Mä laitan Marlin puutarhurin sokeritonta mansikkakeittoo pari ruokalusikallista ja syön Fit-rahkaa. Maistuu samalle kun Valion ylihintaset pehmeät rahkat mutta puolet halvempia.
Yök mitä mössöjä te syötte, maitotuotteita mahdollisimman rasvattomana ja makeutusainelitkuja. Syökää mielummin pienempi annos kunnon kreikkalaista tai turkkilaista jugurttia ja niitä marjoja, hunajaa hiukan jos tarvii makeutusta. Joskus kannattaa miettiä muutakin kuin kaloreita...
[quote author="Vierailija" time="21.09.2014 klo 13:41"]
Kertokaapas arvon mammat että mitä sitä saa sitten syödä ettei tule syöpää.
[/quote]
Monipuolisesti. Annos tekee myrkyn.