Lue keskustelun säännöt.
AUTCH! Oikealla puolellä alamahassa/kyljessä inhottavaa kipua.
30.08.2006 |
Säteilee selkäpuolelle. Olen raskaana viikolla38.
Onkos se normaalia? Yöllä en hyvin edes pystynyt nukkumaan :(
Kommentit (3)
Seurailehan tilannetta ja soita vaikka ä-polille jos mietityttää, josko voisit käydä näytillä! Tsemppiä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja nyt on supistellut välillä kipeästikin muutamana päivänä...
ap
Jospa synnytys alkaa käynnistymään..?