Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eka päivä elämänmuutosta menossa. Saa tsempata!

Vierailija
23.08.2021 |

Kymmenisen kiloa pitäisi saada pudotettua hitaasti mutta varmasti. Ja ennen kaikkea pidettyä. Isoin muutos on jättää sokeriherkut pois, niillä olen nämä kilobitin kerryttänyt.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. just tajusin etten ole syönyt tänään mitään, kun ahmin pussillisen Halvan suklaalaku kuulia vartissa. Ne meni ihan nälkään. Nyt pitäis sitten tehdä jotain ruokaa, mutta kunnei tee enää mieli mitään. Mun pitäis varmaan yrittää nostaa painoakun BMI huitelee 20 korvilla, muttakun oon niin huono syömään mitään tai siis laiska tekemään ruokaa.

Vierailija
2/9 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lohtusyödä nyt heti tähän alkuun. Nimittäin sitten kun paino on jo ehtinyt pudota, painonnousu kirpaisee enemmän. Nautinnollisia herkkuhetkiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mulla sama. 10 kg:n pudotus edessä. En herkuttele makeilla kovin usein, joten se ei tule olemaan se vaikein osa, vaan, ettei lämmintä ruokaa syödä 2 kukkurallista lautasellista. Santsaan aina! Joten siitä luopuminen tulee olemaan vaikeaa.

Tsemppiä ap!

Vierailija
4/9 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaako se tuntemattomien "tsemppiä"? Samat ihmiset kirjoittavat halveksivia viestejä palstalle. Ihmettelen vain.

Vierailija
5/9 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm. just tajusin etten ole syönyt tänään mitään, kun ahmin pussillisen Halvan suklaalaku kuulia vartissa. Ne meni ihan nälkään. Nyt pitäis sitten tehdä jotain ruokaa, mutta kunnei tee enää mieli mitään. Mun pitäis varmaan yrittää nostaa painoakun BMI huitelee 20 korvilla, muttakun oon niin huono syömään mitään tai siis laiska tekemään ruokaa.

Samoin. Menee koko päivä töissä syömättä ja tekee mieli karkkia. Muutama irtokarkki ja tölkki pepsiä ja kohta on niin huono olo ettei tee mieli syödä mitään.

Vierailija
6/9 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Menee koko päivä töissä syömättä ja tekee mieli karkkia. Muutama irtokarkki ja tölkki pepsiä ja kohta on niin huono olo ettei tee mieli syödä mitään.

Niin töissä ei ehdi kun muut bookkaa palavereja niin ettei yksinkertaisesti ole taukoa milloin syödä. Usein on klo 16, vielä sama pissahätä mikä oli aamulla töihin tullessa. Nyt mennään näillä kuulilla ja parilla siiderillä.

Vierailija
7/9 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten jätät sokeriherkut pois ja jatkat muuten samoilla?

Vierailija
8/9 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee joku sääntö itselles syömisiä koskien ja käytä pienempiä lautasia? Mulla oli painonpudotuksen alussa niin että jos otin lounaalla riisiä, pastaa tai perunaa sitten päivällisellä oli kasviksia pelkästään tai toisinpäin. Ja jos säin aamulla leipää, niin illalla se oli sitten puuro tai toisinpäin. Pointtina ettei kaikkea kokoaika ja paino pudonnut jo 12kg ilman liikunnan lisäämistä tässä 7.kk aikana🤓

Vierailija
9/9 |
23.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sokeriherkut ketään yksinään lihota.