Ennusta! Mitä veikkaan, että maskisuosituksen kanssa toimitaan?
Uskotteko, että maskeja käytetään vielä koko ensi vuosikin? Kukaan tuskin uskoo, että kenelläkään on munaa edes ehdottaa maskeista luopumista tämän vuoden puolella. Mutta uskotteko, että kukaan ehdottaa sitä koskaan?
Itsehän toki kannatan pysyvää maskisyuositusta, niin että älkää vaan epäilkö maskivastaiseksi! Muita suojatakseni haluan todella paljon käyttää maskeja, ja maskit ovat mukavia, tosi ihana käyttää. (Sanon tämän sen vuoksi ettei ketju mene poistoon, kun helposti niin käy, jos joku epäilee ettei aloittaja ole todella innoissaan maskeista - no minä ilmoitin olevani, joten ei tarvi poistaa. Ihan maskiasialla tässä ollaan, ei niitä vastaan. Tietenkään!)
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Nyt influenssakausi on alkamassa, ainakin minä aion pitää ffp2 maskia ja pitkään.
En halua saada kumpaakaan taruntaa, en koronaa enkä influenssaa.
Ootko koskaan influenssarokotetta kokeillut...? Itellä ollut joka vuosi, eikä ole koskaan tullut influenssaa. Vaikea toki sanoa olisinko sairastunut siihen muutenkaan, mutta itse olen kokenut rokotteen helpoksi ja maskia mukavammaksi keinoksi.
Miksi maskeista sitten täyttyisi luopua? Ihan hyvinhän niitä voi käyttää vaikka jatkossakin. Jos sellainen sääntö vaan on, niin tottakai käytetään kyselemättä.
Nyt influenssakausi on alkamassa, ainakin minä aion pitää ffp2 maskia ja pitkään.
En halua saada kumpaakaan taruntaa, en koronaa enkä influenssaa.