On todella vaikea löytää mies, joka haluaisi parisuhteen mutta EI lapsia
Ne jotka haluavat suhteen ja/tai naimisiin, melkein aina haluavat myös lapsia. Ehkä lisääntyminen heillä onkin se pääpointti koko hommassa kun pitää päästä jakamaan geenejään.
Ne jotka eivät halua lapsia, eivät halua parisuhdettakaan, vaan elää aina villiä sinkkuelämää.
Mistähän minä, vajaa kolmekymppinen joka ei missään nimessä halua edes yhtä lasta, löytäisi miehen joka haluaa suhteen muttei lapsia?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Niitä kyllä löytää, mutta usein ne on juoppoja ja rahattomia. Joko ei oo kelvannut kenenkään lapsen isäksi tai ei halua lapsia, koska ne haittaisi rellestystä. T: katkeroitunut vela 35v, joka yrittää epätoivoisesti nostaa tasoaan
Miksei kelpaa kelvoton isäehdokas? Jos ei kerran halua lapsia niin mitä väliä?
Minä haluaisin parisuhteen ilman yhteen muuttoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm, itse ainakin valehtelin useammalle naiselle haluavani lapsia.
M
Tämä on aika iso ongelma esim. deittipalstoilla. Miehet luulevat että kaikki naiset haluaa lapsia joten laittavat profiiliinsa haluavansa lapsia myös, vaikka se ei olisi totta. Sitten me naiset jotka emme halua lapsia, emme löydä ketään ja lapsia haluamattomat miehet joutuvat onnettomiin liittoihin lapsia haluavien naisten kanssa. Ei mitään järkeä.
Juuri näin. Miesten kanssakäyminen naisten kanssa on liian usein jotain laskelmointia ja valehtelua "suurimman hyödyn" saamiseksi. Eikö voi vaan olla oma itsensä ja rehellinen, totuus tulee ilmi kuitenkin. Mutta ei, heille "rehellinen" tarkoittaisi korkeintaan sitä että ensimmäinen kontakti potentiaaliseen kumppaniin on peniskuva tai suora rivo seksiehdottelu.
Mitä jos käyttäytyisi kuin normaali ihminen. Naisetkin ovat, hui kauhistus, oikeita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tutustu vähän, noin 5-10 vuotta vanhempiin miehiin.
Mitä se auttaa? Yleensähän vanhemmat miehet juurikin etsivät nuorempaa naista lastenteko mielessään sitten kun oma nuoruus on tullut hummattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Tämä on aika iso ongelma esim. deittipalstoilla. Miehet luulevat että kaikki naiset haluaa lapsia joten laittavat profiiliinsa haluavansa lapsia myös, vaikka se ei olisi totta. Sitten me naiset jotka emme halua lapsia, emme löydä ketään ja lapsia haluamattomat miehet joutuvat onnettomiin liittoihin lapsia haluavien naisten kanssa. Ei mitään järkeä.
Juuri näin. Miesten kanssakäyminen naisten kanssa on liian usein jotain laskelmointia ja valehtelua "suurimman hyödyn" saamiseksi. Eikö voi vaan olla oma itsensä ja rehellinen, totuus tulee ilmi kuitenkin. Mutta ei, heille "rehellinen" tarkoittaisi korkeintaan sitä että ensimmäinen kontakti potentiaaliseen kumppaniin on peniskuva tai suora rivo seksiehdottelu.
Mitä jos käyttäytyisi kuin normaali ihminen. Naisetkin ovat, hui kauhistus, oikeita ihmisiä.
Tämä on outoa, koska tällä miehet nimenomaan eivät tavoita suurinta hyötyä vaan ampuvat itseään jalkaan. Muistan kun tykkäsin aikanaan käyttää alkoholia silloin tällöin ja toivoin että miehenkin kanssa voisi yhdessä käydä ulkona tai maistella viiniä kotona. Mutta deittipalstalla kaikki miehet kuvailivat itseään raittiiksi!
Myöhemmin tajusin, ettei se tainnut olla ihan totta, mutta miehet kai kuvittelevat että naiset haluavat ainoastaan raittiita miehiä. Sitten he menevät yhteen raittiutta arvostavan naisen kanssa ja haukkuvat naista kun tämä ei anna ryypätä.
En vaan voi käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa liittyä vapaaehtoisesti lapsettomien ryhmiin ja käydä tapaamisissa :) Ja jos jostain deitti appeista etsit niin laittaa suoraan, että ei halua itse lapsia.
Ei onnistu, sieltä tulee silti lapsellisilta miehiltä yhteydenottoja koska kuvittelevat, että ovat poikkeustapauksia. Ja pahimmillaan tapauksia, jotka valehtelevat siitä, että omia lapsia löytyy jo, ja vale sitten paljastuu myöhemmin.
30v mies ja käyn töissä vakituisesti sekä sinkku oon. Ensisijaisesti en halua lapsia, mutta voin harkita 1-2 lasta mutta todella kovan päätöksen takana pitäisi että suostuisin jos joku sitä ehdottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Tämä on outoa, koska tällä miehet nimenomaan eivät tavoita suurinta hyötyä vaan ampuvat itseään jalkaan. Muistan kun tykkäsin aikanaan käyttää alkoholia silloin tällöin ja toivoin että miehenkin kanssa voisi yhdessä käydä ulkona tai maistella viiniä kotona. Mutta deittipalstalla kaikki miehet kuvailivat itseään raittiiksi!
Myöhemmin tajusin, ettei se tainnut olla ihan totta, mutta miehet kai kuvittelevat että naiset haluavat ainoastaan raittiita miehiä. Sitten he menevät yhteen raittiutta arvostavan naisen kanssa ja haukkuvat naista kun tämä ei anna ryypätä.
En vaan voi käsittää.
Samoin heidän pitää aina esittää haluavansa suhteen vaikka oikeasti haluaa vain seksiä. Itsekin yhden tyypin kanssa hengailin vähän aikaa ns. parina hänen aloitteestaan, seksi oli kivaa mutta muuten ei oikein sovittu yhteen. Sitten jossain vaiheessa kun ehdotin että ei enää oltaisi suhteessa, mutta ehkä voidaan nähdä seksin merkeissä, niin sanoi että sitähän hän oli aina halunnut :D Ööh miksi kaikki tuo muu sähellys sitten, oltaisiin voitu vain sekstailla ja olla rennosti ilman mitään ongelmaa minun puolestani alusta asti, eikä minunkaan olisi tarvinnut miettiä että tuntuuko hänestä pahalta jos eroan hänestä. Kun ei meillä kuitenkaan mitään yhteistä ollut ja tämän tiesivät molemmat.
Mutta ikinä ei voi mitään suoraan sanoa eikä rehellisiä vastauksia saa vaikka kysyisi. Aina ne vain miettivät että "mitäköhän tuolle naiselle nyt tässä tilanteessa kuuluu sanoa" joidenkin miesten itse kehittämien sääntöjen mukaan. Tällaista se on kun miehet yrittävät "opettaa" toisilleen mitä ne mystiset naisolennot haluavat, mutta eivät kuuntele kun naiset oikeasti rehellisesti kertovat heille. Ei vaan mene läpi kun miesten yleinen yhteisymmärrys on että kaikki naiset haluavat suhteen/naimisiin/lapsia vaikka sanoisivat toisin.
Yhdyn tähän! Jostain syystä aiemmin lapseton mies rupeaa kumminkin haluamaan perheenlisäystä. (Sosiaalinen paine?)
Vierailija kirjoitti:
30v mies ja käyn töissä vakituisesti sekä sinkku oon. Ensisijaisesti en halua lapsia, mutta voin harkita 1-2 lasta mutta todella kovan päätöksen takana pitäisi että suostuisin jos joku sitä ehdottaisi.
Eli et halua lapsia. Ei sitä tarvitse mihinkään ruveta vääntelemään. Kun ei halua niin ei kannata tehdä vaikka joku (kuvitteellinen) kumppani ehdottaisi. Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
En vaan voi käsittää.
Halutaan varmaan maksimoida mahdollisuus löytää edes joku (ainakin kuvittelevat, että noilla spekseillä on suurin mahdollisuus). Jos ikinä liityn mihinkään deittipalveluun, niin pitääpä laittaa ihan rehellisesti, että en halua lapsia enkä ole absolutisti. Mieluummin olen yksin kuin jonkun kanssa joka kuvittelee minun olevan jotain muuta.
Haluatko siis miehen muuten vain siihen passattavaksi? Vai luuletko että ilman lapsia olette tasavertainen pari? Mies joka ei halua lapsia, haluaa olla lapsi itse.
Harrastuksista. Unohtakaa nyt oikeasti ne tinderit ja nettideitit. Tuolla yhdistystoiminnassa ja muussa live-elämässä on vaikka kuinka paljon potentiaalisia elämänkumppaneita, jotka eivät halua lapsia.
Tutustu vähän, noin 5-10 vuotta vanhempiin miehiin.