Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää minulle tällainen ilmiö:

Vierailija
20.09.2014 |

Olen nätti ja hoikka nainen. Käyn baareissa vielä minua kauniimman ystävän kanssa. Usein miehet lähestyvät häntä ja minä jään seinäruusuksi. Mutta sitten jos tapaan miehiä muissa ympyröissä - harrastuksissa, nettitreffeillä, työjutuissa - minusta ollaan kiinnostuneita, flirttaillaan ja pyydetään ulos. On alkanut nyt tympiä nuo baarit, ja mietin jos en enää ravaisi niissä, kun on kerran yhtä tyhjän kanssa.

Mistä tämä johtuu ja onko kellään samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Käy välillä jonkun vähemmän kauniin ystävän kanssa tai vaikka yksin baarissa! :)

Vierailija
2/7 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toi on niin tuttua. Ei mitään väliä vaikka nainen olisi täysin eri tasolla ulkonäöllisesti aina isketään sitä baarin kauneinta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on enemmän keskimääräisen baarissakävijän makuun ulkonäöltään?

Vierailija
4/7 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 13:52"]

Joo toi on niin tuttua. Ei mitään väliä vaikka nainen olisi täysin eri tasolla ulkonäöllisesti aina isketään sitä baarin kauneinta

[/quote]

Minulle on monet miehet sanoneet, etteivät uskaltaisi kauneinta lähestyä. Lähestyvät mielummin näteintä/söpöintä.

Vierailija
5/7 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ystäväsi iloinen ja sinä jääkuningatar? yleensähän miehet koittavat iskeä sitä rumempaa päästäkseen edes lähelle sitä kauneinta :P

Vierailija
6/7 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas tässä viikolla sanoi, että kuka nyt autokaupoillekaan menee päissään, niin miksi pitäisi humalassa etsiä itselle puolisoa?

Vierailija
7/7 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, terveisiä vaan tältä kaverilta, joka on aina se porukan rumin... :) 

Minä löysin puolisoni, kun olin ilman naisseuraa baarissa. En tiedä, olisiko sama flaksi ollut, jos rinnallani olisi ollut joku minua paljon kauniimpi ystävä... Mutta turhaako tuota miettiä, kun kerran onnisti ja vuosienkin päästä ollaan vakaassa suhteessa. 

Mutta itse suhtauduin sinkkuaikoina tähän melko tottuneesti. Kun on aina ollut niin, että huomio on pääsääntöisesti jakautunut muille, niin ei sitä ole osannut kaivatakaan. Joskus olen ollut iloisesti yllättynyt, kun joku onkin alannut jutella nimenomaan minun kanssani. Kurjimmalta on tuntunut, kun olen (vau!) saanut vaihdettua pari sanaa jonkun komistuksen kanssa, kun ystävä harmittelee että taas sai potkia jalalla niitä mieslaumoja etäämmälle... :) 

Ja sitten vielä yksi ilmiö, mikä on kaikista vastenmielisin: miehet, jotka kiertävät tyttöporukan jokaisen jäsenen melkein "kauneus"järjestyksessä (jos niin haluaa asian ajatella). Siirtyy siis sitä mukaa kaveriporukan toiseen jäseneen, kun ensimmäinen torjuu. Yleensä olen tässäkin tapauksessa porukan viimeisin, mikä kyllä lisää vastenmielisyyttä tuollaista miestä kohtaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi