Onko vielä muita, joilta puuttuu verotuspäätös 2020?
Olenko ainoa, jolle ei ole vielä tehty viime vuoden verotuspäätöstä?
Tein kyllä muutoksia toukokuussa veroilmoitukseen melkein viimeisenä päivänä. Aikaisempina vuosina on samalla kaavalla palautukset maksettu syyskuussa. Nyt vieläkin lukee, että veroilmoitus on käsittelyssä. Kuinkahan kauan tässä voi vielä mennä? Alkaa vähän ahdistaa, kun tuo 2020 oli sellainen vuosi että olisi tulossa paljon palautuksia vähennysten kautta, ja tänä vuonna on olleet tulot ihan minimissä .
Joo, ette varmaan tiedä, mutta kysyn kuitenkin... ja sieltä asiakaspalvelusta tuskin muuta sanotaan kuin että on käsittelyssä.
Kommentit (3)
Voi ei, onneksi sinulla on paperit järjestyksessä. Minulla muutenkin kesti niin kauan ilmoituksen teossa, kun piti saada remonttifirmalta erittely työn osuudesta, mikä ei alkuperäisestä laskusta käynyt ilmi ja eivät saaneet sitä aikaiseksi kuin viime tingassa. Toivottavasti ei tarvitse selvittää enempää, kun se remppaporukka tuskin jaksaa palata asiaan enää uudestaan.
Mulla on myös. Minulle oli tullut viesteihin lisäselvityspyyntö ja aikaa vastata / selvittää tämän viikon loppuun. ketuttaa kaivaa kaikki paperit taas esille...