Tuleeko pitkästä eskarilaisesta pitkä koululainenkin
Vai tasoittuuko esim. alaluokkien aikana? Tyttäremme on nyt 128 cm ja ryhmänsä pisin. Tuleeko hän olemaan luokkansa pisimpien joukossa vielä yläasteellakin? Tytär kasvoi 10 senttiä vuoden aikana, juuri oli neuvola.
Kommentit (6)
Meillä tasoittui pituuskasvu kolmen ekan luokan aikana.
Sukulaistyttöni oli päiväkoti-ikäisenä aina pisimpien joukossa, ellei pisin ja on nyt aikuisena 162-senttinen.
Älä voivottele tytölle hänen pituutta. Kaikki lapset on erikokoisia ja näköisiä, pituudesta ei ole mitään haittaa.
t. 176 senttisen yläkoululaisen tytön äiti.
Voi jösses sentään mitä kysymyksiä. Katkeaako multa jalka koulussa, kun päiväkodissakin katkesi?
Ekalle luokalle mennessä yksivuotta vanhempi poika oli aikusen miehen mitoissa. En muista tarkkaan pituutta, mutta oli varmaan jotain 170 senttiä tms. Oli ala-asteella täydellinen kunku kaikessa urheilussa, etenkin lätkässä. Ei tosin kasvanut tuon jälkeen juuri yhtään.
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 13:24"]Vai tasoittuuko esim. alaluokkien aikana? Tyttäremme on nyt 128 cm ja ryhmänsä pisin. Tuleeko hän olemaan luokkansa pisimpien joukossa vielä yläasteellakin? Tytär kasvoi 10 senttiä vuoden aikana, juuri oli neuvola.
[/quote]
Mä olen tyttö ja olin koko peruskoulun paljon pidempi kuin muut ja vielä amiksen viimesellä luokalla olen kolmanneksi pisin ja olen luokkani ainut tyttö. :)