Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kiloa digivaaka voi näyttää väärin?

Vierailija
20.09.2014 |

Olen ihmetellyt vaakaani (maksoi pari kymppiä, merkki beurer), joka viime aikoina on näyttänyt painokseni kumman pientä lukemaa, vaikka olotilani on aika turvonnutkin. Miten monta kiloa huti voi tuollainen vaaka näyttää? Vai voisiko johtua pattereista, jotka ovat loppumassa? Apua!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaaka näytti tänään 35 kiloa. On varmasti pattereiden vaihto paikallaan.

Vierailija
22/25 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule näyttää vaikka 1000kg hutia, jos on vika oikeassa paikassa. Millainen tekniikan ihmelapsi tällaisia kyselee....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltava sukat jalassa

Paljain jaloin väärä lukema

Mitä?

Vierailija
24/25 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö muka löydy vaakoja kun tarpeeksi maksaa jotka näyttää oikein oli painoa 1kg tai 1000kg?

Löytyy eikä tarvi edes paljoa maksaa. Olin kierrätyksessä tyyppi joka valitsi meneekö tavara kunnon vuoksi myyntiin tai roskiin. Painoa mittaavat puntarit oli nekin noin puolet rikki. Digitaaliset ja sellaiset jotka mittaa rasvan ja jotain muutakin olivat useimmiten rikki. Tarkennan ne sellaiset millä punnitaan avojaloin.

Karkeasti sanoisin että puntarit on pahimpia keski-ikäisille naisille. Sellaiselta olen nähnyt puntarin tappamisen. Juu se varmaan auttoi. Jos ja kun oma paino v tutttaa niin ei se ole puntarin syy. 

Vierailija
25/25 |
09.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätasainen lattia esim kylpyhuoneessa vaikuttaa. Mittaa kovalla tasaisella lattialla.

Ehkä tässä vuosien saatossa ap on jo ostanut uuden vaa'an.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän