Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sanonut miehelleni "rakastan sinua" viimeksi vuonna 1999.

Vierailija
19.08.2014 |

Muistaakseni. Väittäisin, että ehkä silloin uuden suhteen hormonihöyryissä menin noin sanomaan.

Tuntuu oudolta kun täällä jotkut sanovat lepertelevänsä jatkuvasti jotain rakkaudesta, ja jopa työkaverit sanovat puhelimessa miehilleen niin. :P

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:36"]

Mikä avioliitto, saati elämä se sellainen on jossa ei ole rakkautta: tyhjä.

[/quote]

Voi huoh taas, kun ihmisiltä puuttuu sisälukutaito. Johan täällä on kirjoitettu, että rakastaa ja läheisyyttä on vaikka ei sitä rakkauttaan hoekaan.

Vierailija
2/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:22"]

Miksi sitä pitäisi hokea? Ei kuulu meijän kulttuuriin, eikä tarvitsekaan kuulua. Se on jenkkiläisten tapa jatkuvasti hokea, että rakastaa, niin että lauseesta tulee lopulta ontto ja tyhjyyttään koliseva turhuus. Paljon enemmän ne sanat merkitsee, kun ne jättää harvoiksi. Ei se rakkauden määrä liity mitenkään siihen, että hoetaan rakastan sua.

Mulla oli mies, joka haksoi hokea kyllästymiseen asti. Selvisi, että psykopaatti ei todellisuudessa edes kykene rakkauteen. Valheellisia olivat sanansa. Ottaisin koska tahansa miehen, joka rakastaa oikeasti ja vielä näyttää sen, eikä vain hoe sitä samaa paskaa päivästä toiseen ja samalla lyö ja petä.

[/quote]

Aika surullista, niin tämä tarina kuin ap:nkin. Ei siinä mitään, jos ei jatkuvasti toitota, mutta että kynnys sanoa nuo kolme pelottavaa sanaa on niin kova, että yli kymmenen vuotta sitten on viimeksi kuiskittu helliä. 

Meillä ainakin paljon halataan, pussataan, sanotaan että rakastetaan ja vieläpä näytetään se teoin joka päivä: saatan laittaa miehelle iltapalaa, mies huomioi tuomalla kaupasta mun suosikkijuttuja, istutaan yhdessä iltaa hyvän ruoan ja viinin merkeissä, mies vaihtaa autorenkaat mulle ja minä hieron niskoja ihan vain koska tiedän hänen tykkäävän siitä. PIeniä juttuja, joilla näytetään että olet rakas. 

Ei ihme että parisuhteet kuolee, kun ei voi mitenkään näyttää että tykkää toisesta – ihan ala-astemeininkiä tai rakkaudettomuus ei johdu pelosta niin aika onneton on parisuhde siinä tapauksessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:36"]

Mikä avioliitto, saati elämä se sellainen on jossa ei ole rakkautta: tyhjä.

[/quote]

Voi huoh taas, kun ihmisiltä puuttuu sisälukutaito. Johan täällä on kirjoitettu, että rakastaa ja läheisyyttä on vaikka ei sitä rakkauttaan hoekaan.

[/quote]

No sepä. En minäkään ole vieläkään lähtenyt tahi fileerausveitsellä sohinut vaikkei mekään ihan joka vuosikymmenellä hempeitä puhuta. Ap

Vierailija
4/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muutenkin yhtä estyneitä? Ette esim. kerro kylässä käydessänne, että olipas ruoka hyvää (jos oikeasti oli!), koska näkeehän sen siitäkin, että söi hyvällä ruokahalulla? Kaveria nähdessänne ette sano, että onpa kiva nähdä, koska tajuaahan sen jo siitäkin että ylipäätään suostut puhumaan kaverille. Turha sanoa, että kiva ilma ulkona, koska kyllähän sen kaikki näkevät itsekin.

Vierailija
5/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:53"]Oletteko muutenkin yhtä estyneitä? Ette esim. kerro kylässä käydessänne, että olipas ruoka hyvää (jos oikeasti oli!), koska näkeehän sen siitäkin, että söi hyvällä ruokahalulla? Kaveria nähdessänne ette sano, että onpa kiva nähdä, koska tajuaahan sen jo siitäkin että ylipäätään suostut puhumaan kaverille. Turha sanoa, että kiva ilma ulkona, koska kyllähän sen kaikki näkevät itsekin.

[/quote]

En minä ainakaan ole mitenkään estynyt, juttelen asioista avoimesti ja annan helposti positiivista palautetta vaikka kaupan kassalle jos siihen on aihetta. Puolison kanssa keskustellaan vain säästä, lapsista ja politiikasta. Ap

Vierailija
6/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää siitä, että automaattisesti sanotaan joka ilta nukkumaan mennessä tai aina puhelun päätteeksi. Ei Se silloin tarkoita mulle mitään, opittu tapa.

Mutta Se tuntuu kyllä hyvältä, jos mies ihan muuten vaan sanoo, ja huomaa että tarkoittaa sitä koko sydämestään. Mäkin sanon, en joka päivä, mutta aina välillä tulee sellainen lämmin rakkaudentuulahdus kun miestä katsoo, ihan ilman mitään syytä, ja silloin kyllä sanon. Riidellään harvoin, mutta yleensä myös riidan jälkeen on ollut tapana halata ja kertoa että yhä rakastaa.

Kyllä ne teot ovat tärkeimmät, rakkaus pitää näkyä niissä pienissä arjen teoissa. Mutta kyllä Se silti tuntuu kivalta sen lisäksi aina joskus kuulla Se ihan sanoina.

Vierailija
7/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:53"]Oletteko muutenkin yhtä estyneitä? Ette esim. kerro kylässä käydessänne, että olipas ruoka hyvää (jos oikeasti oli!), koska näkeehän sen siitäkin, että söi hyvällä ruokahalulla? Kaveria nähdessänne ette sano, että onpa kiva nähdä, koska tajuaahan sen jo siitäkin että ylipäätään suostut puhumaan kaverille. Turha sanoa, että kiva ilma ulkona, koska kyllähän sen kaikki näkevät itsekin.

[/quote]

En minä ainakaan ole mitenkään estynyt, juttelen asioista avoimesti ja annan helposti positiivista palautetta vaikka kaupan kassalle jos siihen on aihetta. Puolison kanssa keskustellaan vain säästä, lapsista ja politiikasta. Ap

[/quote]

Ja vielä mietit, rakastatko puolisoasi?

Vierailija
8/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kokeilemaan, voi avata ihan uudenlaisia juttuja teidän suhteeseen!;)

Vierailija
9/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, ei kyllä tulisi luontevasti mun suustani. Lapsia kyllä sanon muruiksi ja rakkaiksi jne. Ap

Vierailija
10/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon päivittäin. Yhdessä on oltu reilu 10v.

Vierailija
11/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. 

Me ollaan oltu naimisissa 10 vuotta ja joka ilta sanomme tuon, koska oikeasti rakastamme.  Mitä sitä panttaamaan?

Vierailija
12/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama ja varmaan sama vuosikin. En ymmärrä miksi sitä pitää viljellä. Naimisissa ollaan, niin eikö se riitä jo kertomaan, että rakastan.

Vierailija
13/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:53"]

No ei, ei kyllä tulisi luontevasti mun suustani. Lapsia kyllä sanon muruiksi ja rakkaiksi jne. Ap

[/quote]

Aika surullista.

Vierailija
14/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ees muista vuotta, millon oon niin sanonut (tai mies mulle).

Mutta olenkin vahvasti sitä mieltä, että rakkaus näkyy teoissa, ne sanat "minä rakastan sinua" eivät merkkaa yhtään mitään, jos samanaikaisesti teot eivät sitä näytä. Kuka tahansa voi sanoa mitä tahansa, mutta teoista näkyy totuus.

Lapsilleni kuitenkin sanon ääneen, että rakastan heitä tai oikeammin että "olet rakas/ootte rakkaita". Ihan vaan varmuuden vuoksi :)

Vierailija
15/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:54"]

Mutta olenkin vahvasti sitä mieltä, että rakkaus näkyy teoissa, ne sanat "minä rakastan sinua" eivät merkkaa yhtään mitään, jos samanaikaisesti teot eivät sitä näytä. Kuka tahansa voi sanoa mitä tahansa, mutta teoista näkyy totuus.

Lapsilleni kuitenkin sanon ääneen, että rakastan heitä tai oikeammin että "olet rakas/ootte rakkaita". Ihan vaan varmuuden vuoksi :)

[/quote]

Lapselle sanot varmuuden vuoksi, muttet miehelle.. vaikka teot merkitsee enemmän..  :D

Mitä jos sanoo että rakastaa ja näyttää sen myös teoillaan?

Vierailija
16/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:54"]

[/quote]

Miksi rakkaus ei voisi näkyä SEKÄ sanoissa ETTÄ teoissa? Eivät ne sanat tekojen arvoa vähennä.

Vierailija
17/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupesin oikein miettimään että miltä se tuntuisi jos niin pitäisi sanoa. Vaikea edes kuvailla. Mielummin sairastaisin noro-viruksen tai lapioisin lehmän lantaa koko kesän. Tai söisin torakan oikein hartaasti pureksien. Ap

Vierailija
18/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:54"]Joo sama ja varmaan sama vuosikin. En ymmärrä miksi sitä pitää viljellä. Naimisissa ollaan, niin eikö se riitä jo kertomaan, että rakastan.

[/quote]

Ei kyllä riitä. Monilla on niin kuollut ja kylmä avioliitto, ettei se ole rakkautta nähnytkään.

Rakkaus on tekoja, mutta myös sanoja. Tuntuu todella hyvältä kuulla olevansa rakastettu joka päivä. Suosittelen kokeilemaan, jos oikeasti rakastat.

Vierailija
19/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:57"]

Rupesin oikein miettimään että miltä se tuntuisi jos niin pitäisi sanoa. Vaikea edes kuvailla. Mielummin sairastaisin noro-viruksen tai lapioisin lehmän lantaa koko kesän. Tai söisin torakan oikein hartaasti pureksien. Ap

[/quote]

Siis et oikeasti rakasta. 

Vierailija
20/41 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 22:00"]

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 21:54"]Joo sama ja varmaan sama vuosikin. En ymmärrä miksi sitä pitää viljellä. Naimisissa ollaan, niin eikö se riitä jo kertomaan, että rakastan.

[/quote]

Ei kyllä riitä. Monilla on niin kuollut ja kylmä avioliitto, ettei se ole rakkautta nähnytkään.

Rakkaus on tekoja, mutta myös sanoja. Tuntuu todella hyvältä kuulla olevansa rakastettu joka päivä. Suosittelen kokeilemaan, jos oikeasti rakastat.

[/quote]

Enhän mä nyt naimisissa olisi, jos en rakastaisi. Ei mitään syytä pönkittää sitä vielä hokemalla jotain noinkin turhaa. Ja jos sitä vähän väliä hokee, niin siitä menee voima kuten jenkeissä. Huudellaan aina ja vähän väliä "I love you" ja sitten ei enää tiedä, että raskastaako tuo nyt mua niin kuin mies rakastaa naista vai rakastaako tuo mua niin kuin ketä tahansa, kuten vaikka mummoaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän