kampaaja pilasi hiukseni
Ei oo ikinä ollu näin ruma olo! Vein kuvia long bob malleista ja aluksi kampaaja oli ymmärtävinään visioni. Kaikissa kuvissa hiukset olivat melko tasamittaisia niin mitä tekee kampaaja? Kerrostaa tietysti tukkaa niin perkelesti että päällimmäiset hiukset on n 10 senttiä muiden hiusten ollessa hartiamittaisia. Lookki on kuin vuodelta 2002. Nykyään ehkä joku elähtänyt keski-ikäinen voisi näyttää samalta kuin minä. Sanoin kampaajalle etten halua kerrostusta tämän leikatessa niin mumisi vaan jotain että tulee vähän lisää volyymiä!
! Vittu että vituttaa!!
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen joskus kokeilemaan kampaamo-opiskelijoita. Itselle opiskelija leikannut aikoinaan parhaat mahdolliset hiukset, kun oli niin tarkka ja pelokas että kuunteli ihan käsittämättömän tarkkaan kaiken mitä sanoin. Siitä lähtien ne harvat kerrat kun kampaajalle menen, käyn opiskelijan työssä. Ei ole heille kerennyt muodostumaan näitä tarpeita toteuttaa omia visioita niin vahvasti :D
Mulla sama kokemus. Opiskelijat ovat tehneet tarkkaa työtä ja leikannneet siten kuin olen halunnut.
Suosittelen joskus kokeilemaan kampaamo-opiskelijoita. Itselle opiskelija leikannut aikoinaan parhaat mahdolliset hiukset, kun oli niin tarkka ja pelokas että kuunteli ihan käsittämättömän tarkkaan kaiken mitä sanoin. Siitä lähtien ne harvat kerrat kun kampaajalle menen, käyn opiskelijan työssä. Ei ole heille kerennyt muodostumaan näitä tarpeita toteuttaa omia visioita niin vahvasti :D