Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

S-ryhmän liittymislahjat?

Vierailija
20.09.2014 |

Onko kenellekään tietoa tuosta liittymisestä, siis eka maksetaan joko 20 euroa tai satanen, mutta saa jonkin laisen liittymislahjan? Millaisia ovat olleet?Itse liityin joskus ilmaiseksi, mutta nyt opiskelijapoikani on liittymässä Tampereen seudulla asiakasomistajaksi ja lahjana saa jonkun tavarakassin. Onko hyvä tarjous? Vai kannattaisiko odottaa seuraavaa kampanjaa? Arvelen itse että ne lahjatavarat on turhakkeita, mutta ajattelin kysyä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaisia etu- ja lahjaseteleitä sain itse liittyessäni. Samoin sai lapseni, kun liittyi joku vuosi sitten. Nyt on TOKilla kai paremmat setelit 120 juhlavuoden takia tarjolla ja appissa kuukausittaiset superhalvat tuotteet.

Kannattaa käydä katsomassa sen osuuskaupan nettisivuilta, mihin aikoo liittyä, mitä on tarjolla.

Aikaisemminhan jotkut hankkivat kaikkien osuuskauppojen jäsenyydet, kun osuusmaksulle maksettiin hyvä korko ja se oli hyvä piensijoitus. Nyt harva maksaa mitään.

Harmi kun pitää asua TOK:n alueella! Sama oli Hämeenmaalla.

Vierailija
22/24 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 14:03"]

Käy hyvä ihminen kysymässä sieltä prisman tiskiltä mitä siihen kuuluu!Itse taidettiin saada TOK:ilta kasa lahjakortteja. Piti muistaakseni maksaa se 20e ja sitten saatiinko päälle 50e niitä kortteja, en enää muista. Niitä oli kuitenkin ABC:lle, S-markettiin, Prismaan, Amarilloon. Siis kaikkiin näihin tokin paikkoihin

En asu Tampereella.

Puhelin on keksitty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 14:03"]

Käy hyvä ihminen kysymässä sieltä prisman tiskiltä mitä siihen kuuluu!Itse taidettiin saada TOK:ilta kasa lahjakortteja. Piti muistaakseni maksaa se 20e ja sitten saatiinko päälle 50e niitä kortteja, en enää muista. Niitä oli kuitenkin ABC:lle, S-markettiin, Prismaan, Amarilloon. Siis kaikkiin näihin tokin paikkoihin

En asu Tampereella.

Onko ymmärryksessä vika, käy kysymässä siellä Prisman tiskillä. Tampereelle saa mennä käymään, vaikkei asu siellä.

Ymmärretty?

Vierailija
24/24 |
04.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko HOKElantoon liittyessä nyt jotain etuja?