S-ryhmän liittymislahjat?
Onko kenellekään tietoa tuosta liittymisestä, siis eka maksetaan joko 20 euroa tai satanen, mutta saa jonkin laisen liittymislahjan? Millaisia ovat olleet?Itse liityin joskus ilmaiseksi, mutta nyt opiskelijapoikani on liittymässä Tampereen seudulla asiakasomistajaksi ja lahjana saa jonkun tavarakassin. Onko hyvä tarjous? Vai kannattaisiko odottaa seuraavaa kampanjaa? Arvelen itse että ne lahjatavarat on turhakkeita, mutta ajattelin kysyä.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 14:03"]
Käy hyvä ihminen kysymässä sieltä prisman tiskiltä mitä siihen kuuluu!Itse taidettiin saada TOK:ilta kasa lahjakortteja. Piti muistaakseni maksaa se 20e ja sitten saatiinko päälle 50e niitä kortteja, en enää muista. Niitä oli kuitenkin ABC:lle, S-markettiin, Prismaan, Amarilloon. Siis kaikkiin näihin tokin paikkoihin
En asu Tampereella.
Puhelin on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 14:03"]
Käy hyvä ihminen kysymässä sieltä prisman tiskiltä mitä siihen kuuluu!Itse taidettiin saada TOK:ilta kasa lahjakortteja. Piti muistaakseni maksaa se 20e ja sitten saatiinko päälle 50e niitä kortteja, en enää muista. Niitä oli kuitenkin ABC:lle, S-markettiin, Prismaan, Amarilloon. Siis kaikkiin näihin tokin paikkoihin
En asu Tampereella.
Onko ymmärryksessä vika, käy kysymässä siellä Prisman tiskillä. Tampereelle saa mennä käymään, vaikkei asu siellä.
Ymmärretty?
Onko HOKElantoon liittyessä nyt jotain etuja?
Harmi kun pitää asua TOK:n alueella! Sama oli Hämeenmaalla.