Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nakkimies kävi jääkaapilla

Vierailija
20.09.2014 |

Paketti oli, jotta saan ulkoilun jälkeen kiirepäivän lounaan lapsille. Tultiin just ulkoa, 2 nakkia mies oli meille jättänyt ja 10 syönyt aamupalaksi ennen töihin lähtöä. Puurolounas tuli meille, ei oo just nyt muuta. Prkl!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jäätte vänkäämään siitä, mitä ap lopulta syötti lapsilleen? Jutun pointti ainakin minun mielestäni on se, että mies on itsekäs (koska tiesi nakkien olevan lasten lounas ja söi ne silti) ja todella laiska (jos ei jaksanut ap:n luettelemista aineksista tehdä itselleen oikeaa aamupalaa). Itse en jaksaisi tollaista aikuista kakaraa perheessä edes katsella!

Vierailija
22/28 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:28"]Ap lapsineen oli varmaan syönyt jo munia aamupalaksi jos ne kerran siihen tarkoitetaan? Ei lapsille ole hyväksi kovin montaa kananmunaa vetää yhdessä päivässä. [/quote] No jaa, meillä katsellaan yleensä kokonaisuutta muutenkin. Kerran elämässä syötynä ei haittaisi vaikka söisikin kananmunia enemmän kuin on ehkä fiksuinta.

[/quote]

Meillä myös mies osaa katsella kokonaisuutta eikä syö toisten lounaita vaan tekee itselleen oikean aamiaisen niinkuin perheen lapsetkin osaavat tehdä :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jumin epäolennaisuuksissa siksi, että minusta on hyvinkin oleellista, että millaisista asioista elämässä tekee ongelmansa. En jaksaisi, jos maailmani romahtaisi aina kun joku asia ei ole mennyt niin kuin olen ajatellut sen menevän. Tilanteet elää ja se, miten itse sen ottaa, suhteuttaa ja hoitaa, on asia jolla itse voi helposti vaikuttaa elämänsä helppouteen ja vaikeuteen.

Vierailija
24/28 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:31"]

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:28"]Ap lapsineen oli varmaan syönyt jo munia aamupalaksi jos ne kerran siihen tarkoitetaan? Ei lapsille ole hyväksi kovin montaa kananmunaa vetää yhdessä päivässä. [/quote] No jaa, meillä katsellaan yleensä kokonaisuutta muutenkin. Kerran elämässä syötynä ei haittaisi vaikka söisikin kananmunia enemmän kuin on ehkä fiksuinta.

[/quote]

Meillä myös mies osaa katsella kokonaisuutta eikä syö toisten lounaita vaan tekee itselleen oikean aamiaisen niinkuin perheen lapsetkin osaavat tehdä :-)
[/quote]
Meillä ei kukaan ole ruokanatsi, vaan jokainen katselee kokonaisuutta JA osaa elää muidenkin kokonaisuuksien kanssa. :)

Vierailija
25/28 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja tätä Suomen harrastamaa aivopesua kananmunien vaarallisuudesta:D Kananmunia saa syödä ihan mielinmäärin ilman ongelmia, ne on jotakuinkin täydellistä ravintoa!

Vierailija
26/28 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.09.2014 klo 12:22"]Tekee mieli suklaavanukkaaseen dipattuja nakkeja. Kokeilkaahan joskus, itse löysin tämän herkun, kun raskaana ollessani luin sitä vanukaskeskustelua ja sen innoittamana ostin vanukkaita pitkästä aikaa. Kaapissa sattui olemaan nakkeja silloin, siitä se lähti.
[/quote]
:S

Vierailija
27/28 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko nakkimies on kotona ja saanut satikutia?

Vierailija
28/28 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotona makkaramies! Ei mikään nakkimies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi