Kuka on komein suomalainen mies jonka tiedät?
Kommentit (273)
Christoffer Strandberg. Antti Luusuaniemi. Lauri Tilkanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olli Herman
Meikattu mies
No nyt oli terävä huomio. Aiotko käydä kaikki läpi? "Mustapaitainen mies." "Lyhyttukkainen mies." "Sinisilmäinen mies." Jaa!
Ilman meikkiä ihan tavis naama.
Mitä sitten? Niin olisi monilla miesten kuumimpana pitämillä naisillakin. Ei se sitä poista, jos on jonkun mielestä komea meikin kanssa.
En siis itse pidä Hermannia hyvännäköisenä oli meikkiä tai ei, kunhan huutelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olli Herman
Meikattu mies
No nyt oli terävä huomio. Aiotko käydä kaikki läpi? "Mustapaitainen mies." "Lyhyttukkainen mies." "Sinisilmäinen mies." Jaa!
Ilman meikkiä ihan tavis naama.
Katsopas sitä kroppaa ;)
Paulus Arajuuri
Jere Karalahti
Vaikee keksiä. Suomessa julkkismiehet eivät oo kyllä kauheen komeita. Toista se on muissa Pohjoismaissa - mitä viikinkejä sieltä löytyykään!
Ihan oikeasti! Joel Hokka ja hänen jälkeen Niko. Uskomattoman hyvänäköisiä!
Koiviston Manu oli nuorena komee ja charmikas.
Hei! Miksi Subutex-huumeen haitoista ei saa palstalla keskustella, vaikka kyseessä on kuitenkin maamme merkittävin huumeongelma, joka on kasvanut nopeasti muutaman vuoden aikana, ja Subutex-huumeesta riippuvaisia on jo yli 30 000? Asia siis koskettaa todella monia ihmisiä, ei vain narkomaaneja, vaan myös heidän läheisiään.
Vierailija kirjoitti:
Hei! Miksi Subutex-huumeen haitoista ei saa palstalla keskustella, vaikka kyseessä on kuitenkin maamme merkittävin huumeongelma, joka on kasvanut nopeasti muutaman vuoden aikana, ja Subutex-huumeesta riippuvaisia on jo yli 30 000? Asia siis koskettaa todella monia ihmisiä, ei vain narkomaaneja, vaan myös heidän läheisiään.
Voisitteko kertoa sensuurin syyn? Edes kerran, pelkän sensuurin sijaan. Asia on kuitenkin hyvin tärkeä ja koskettaa joka päivä useita kymmeniä tuhansia ihmisiä. Älkää ainakaan leikkikö olevanne mikään perhepalsta tai "aihe vapaa", jos hyvin tärkeästä asiasta ei saa keskustella.
T: Irti Huumeista ry
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti Luusuaniemi
Eihän tuo nyt mikään komein ole, mutta ehdottomasti kärkipäässä, kun halutaan kiihkeää seksiä. Something..
Katson tässä samalla ms romaticia, ja täällä on just Luusuaniemi vaahtoo panemisesta😂
Hah, mitäs se vaahtoo? Mun intuitio harvoin pettää... ;D)))
Tuon kommentin kun kirjoitin tuli se kohta missä ne on siellä allasosastolla
Jätkä on eläin :D
En sano, että komein, mutta komeita miehiä kuitenkin:
näyttelijät Konsta Laakso ja Martin Bahne
toinen hopeakettu univormussa kontra-amiraali evp Georgij Alafuzoff
keihäsmiehet Tero Pitkämäki ja Harri Haatainen
pyörätuolikelaaja Leo-Pekka Tähti
politiikan tutkijat Mika Aaltola ja Charly Salonius-Pasternak
Mun mies on Suomen komein. Julkkiksista Kauko Röyhkä 10 v. sitten (nyt jo liian papparainen).
Amadeus Lundberg ja Tapani Kansa.
Peter Kanerva!!!
Ilkka Villi, Kari Ketonen.
yksi tosi-tv "tähti" vielä muutama vuosi sitten....
Mun töissä on maailman komein mies, jonka olen tavannut. On empaattinen toisia kohtaan, diplomaatti luonne, herkkä, älykäs ym. ym.
Mute Pastajärvi ja Marita Kattila.
Heh.
Joskus ihalilin Jaakko Saariluomaa.
Näyttelijät Leo Honkonen, Ilkka Villi, Jarkko Nyman tulee äkkiseltään mieleen tyyppeinä, joissa kansainvälistä karismaa ja komeutta. Eivät ole pöhöttyneitä ja osaavat näytellä.
Taivaan estraadeille siirtyneistä Tauno Palo ja Tapio Rautavaara ja Åke Lindman.
Piristävä kysely muuten.
Ai niin ja Pertti Sveholm oli nuorempana julmetun komea. Mutta helkatin hyvä näyttelijä edelleen.