Kuka on komein suomalainen mies jonka tiedÀt?
Kommentit (273)
Christoffer Strandberg. Antti Luusuaniemi. Lauri Tilkanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olli Herman
Meikattu mies
No nyt oli terÀvÀ huomio. Aiotko kÀydÀ kaikki lÀpi? "Mustapaitainen mies." "Lyhyttukkainen mies." "SinisilmÀinen mies." Jaa!
Ilman meikkiÀ ihan tavis naama.
MitÀ sitten? Niin olisi monilla miesten kuumimpana pitÀmillÀ naisillakin. Ei se sitÀ poista, jos on jonkun mielestÀ komea meikin kanssa.
En siis itse pidÀ Hermannia hyvÀnnÀköisenÀ oli meikkiÀ tai ei, kunhan huutelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olli Herman
Meikattu mies
No nyt oli terÀvÀ huomio. Aiotko kÀydÀ kaikki lÀpi? "Mustapaitainen mies." "Lyhyttukkainen mies." "SinisilmÀinen mies." Jaa!
Ilman meikkiÀ ihan tavis naama.
Katsopas sitÀ kroppaa ;)
Paulus Arajuuri
Jere Karalahti
Vaikee keksiÀ. Suomessa julkkismiehet eivÀt oo kyllÀ kauheen komeita. Toista se on muissa Pohjoismaissa - mitÀ viikinkejÀ sieltÀ löytyykÀÀn!
Ihan oikeasti! Joel Hokka ja hÀnen jÀlkeen Niko. Uskomattoman hyvÀnÀköisiÀ!
Koiviston Manu oli nuorena komee ja charmikas.
Hei! Miksi Subutex-huumeen haitoista ei saa palstalla keskustella, vaikka kyseessÀ on kuitenkin maamme merkittÀvin huumeongelma, joka on kasvanut nopeasti muutaman vuoden aikana, ja Subutex-huumeesta riippuvaisia on jo yli 30 000? Asia siis koskettaa todella monia ihmisiÀ, ei vain narkomaaneja, vaan myös heidÀn lÀheisiÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Hei! Miksi Subutex-huumeen haitoista ei saa palstalla keskustella, vaikka kyseessÀ on kuitenkin maamme merkittÀvin huumeongelma, joka on kasvanut nopeasti muutaman vuoden aikana, ja Subutex-huumeesta riippuvaisia on jo yli 30 000? Asia siis koskettaa todella monia ihmisiÀ, ei vain narkomaaneja, vaan myös heidÀn lÀheisiÀÀn.
Voisitteko kertoa sensuurin syyn? Edes kerran, pelkĂ€n sensuurin sijaan. Asia on kuitenkin hyvin tĂ€rkeĂ€ ja koskettaa joka pĂ€ivĂ€ useita kymmeniĂ€ tuhansia ihmisiĂ€. ĂlkÀÀ ainakaan leikkikö olevanne mikÀÀn perhepalsta tai "aihe vapaa", jos hyvin tĂ€rkeĂ€stĂ€ asiasta ei saa keskustella.
T: Irti Huumeista ry
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antti Luusuaniemi
EihÀn tuo nyt mikÀÀn komein ole, mutta ehdottomasti kÀrkipÀÀssÀ, kun halutaan kiihkeÀÀ seksiÀ. Something..
Katson tĂ€ssĂ€ samalla ms romaticia, ja tÀÀllĂ€ on just Luusuaniemi vaahtoo panemisestađ
Hah, mitÀs se vaahtoo? Mun intuitio harvoin pettÀÀ... ;D)))
Tuon kommentin kun kirjoitin tuli se kohta missÀ ne on siellÀ allasosastolla
JÀtkÀ on elÀin :D
En sano, ettÀ komein, mutta komeita miehiÀ kuitenkin:
nÀyttelijÀt Konsta Laakso ja Martin Bahne
toinen hopeakettu univormussa kontra-amiraali evp Georgij Alafuzoff
keihÀsmiehet Tero PitkÀmÀki ja Harri Haatainen
pyörÀtuolikelaaja Leo-Pekka TÀhti
politiikan tutkijat Mika Aaltola ja Charly Salonius-Pasternak
Mun mies on Suomen komein. Julkkiksista Kauko RöyhkÀ 10 v. sitten (nyt jo liian papparainen).
Amadeus Lundberg ja Tapani Kansa.
Peter Kanerva!!!
Ilkka Villi, Kari Ketonen.
yksi tosi-tv "tÀhti" vielÀ muutama vuosi sitten....
Mun töissÀ on maailman komein mies, jonka olen tavannut. On empaattinen toisia kohtaan, diplomaatti luonne, herkkÀ, ÀlykÀs ym. ym.
Mute PastajÀrvi ja Marita Kattila.
Heh.
Joskus ihalilin Jaakko Saariluomaa.
NÀyttelijÀt Leo Honkonen, Ilkka Villi, Jarkko Nyman tulee ÀkkiseltÀÀn mieleen tyyppeinÀ, joissa kansainvÀlistÀ karismaa ja komeutta. EivÀt ole pöhöttyneitÀ ja osaavat nÀytellÀ.
Taivaan estraadeille siirtyneistÀ Tauno Palo ja Tapio Rautavaara ja à ke Lindman.
PiristÀvÀ kysely muuten.
Ai niin ja Pertti Sveholm oli nuorempana julmetun komea. Mutta helkatin hyvÀ nÀyttelijÀ edelleen.