Pesulle seksin jälkeen?
Jos harrastatte seksiä illalla ennen nukkumaanmenoa joko puolison, vakipartnerin tai yhden illan tutun kanssa, käyttekö pesulla aktin jälkeen vai nukutteko aamuun ja pesette paikat vasta herättyänne?
Kommentit (28)
Alapään pesu ennen. Sekstailun jälkeen pisulle ja pesulle.
Mä en jaksa peseytyä, käyn kerran viikossa yleensä lauantaina suihkussa, oli sitten seksiä tai ei.
Talouspaperin pyyhitään, ja nukutaan. Oli ilta taikka aamu. Meidän tahdilla lämmintä vettä kuluisi muuten liikaa. Ajatellaan ihan ilmastoa tässä. No kai se paperikin tuhoaa maapallon.
Vierailija kirjoitti:
Talouspaperin pyyhitään, ja nukutaan. Oli ilta taikka aamu. Meidän tahdilla lämmintä vettä kuluisi muuten liikaa. Ajatellaan ihan ilmastoa tässä. No kai se paperikin tuhoaa maapallon.
😄👍
Pisulle kyllä, mutta rakastan seksin jälkeistä kiiman ja miehen jättämää tuoksua ja sotkua itsessäni enkä siis kiirehdi pesemään sitä pois.
Meillä, jos illalla/yöllä seksiä niin ei todellakaan pesulle. Kiihottavaa viimestään aamulla ottaa liukas uusinta, kun vaimon sisällä vielä edellisillan sotkut. Ah.
Mun täytyy muutenkin nousta sängystä vielä pissalle ennen unia, niin samalla nopsaa suihkulla huuhtelen alapään.
Jos oikein väsyttää niin saattaa jäädä illalla väliin. Reisiä pitkin valuvat nesteet kuitenkin yleensä häiritsevät nukkumistani.
Todellakin pitää mennä pisulle ja pesulle. Naisilla tulee tosi helposti bakteerimuunnos tai ihan tulehdus jos ei peseydy. Iljettävä ajatuskin ettei pesis vähintään alapäätä ja peppua ennen nukkumista.
Edelleen se miehen tuotos alkaa mynnähtämään lämpimässä pillussa; huuhtelen aina pois heti, ja niin tekee mieskin. Eipä haise pillu sitten kuin vain tuoksuu hyvälle!
Ennen ja jälkeen on paras, saa miehenkin kalun puhtaana suuhun paisumaan.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin pitää mennä pisulle ja pesulle. Naisilla tulee tosi helposti bakteerimuunnos tai ihan tulehdus jos ei peseydy. Iljettävä ajatuskin ettei pesis vähintään alapäätä ja peppua ennen nukkumista.
Eipä oo tullut rynnättyä illalla tai yöllä pesulle sen vajaan 30 vuoden aikana, mitä olen seksiä harrastanut..haluan nukkua ihanissa tuoksuissa aamuun ja sitten pesulle. Tulehduksista en ole kärsinyt ;).
Ei pestä, jos aamulla jatketaan
Kiva työntää käsi valmiiksi liukkaaseen vakoon
Vierailija kirjoitti:
Haisevaan..eikö muutentule liukkaaksi? No sitten ei ole muutenkaan hyväntuntuista, siis naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Oot juuri kun vaimoni..yhtä steriili ja bakteerikammoinen. Pilaa tehokkaasti seksin "jälkiolotilan" ryntäämällä pesulla.
Vierailija kirjoitti:
Kiva herättää vaimo tällä tavalla
Vierailija kirjoitti:
Pissalla kannattaa käydä niin ehkäisee pissatulehdusta. Pesulla ei niinkään väliä.
Tuttumies kertoi joskus miten kovasti tykkää nuolla hoitojaan, mutta usein naisten alapäät tuoksahtaa pahahkolta. Hän ei tietenkään kehtaa sanoa tätä suoraan heille. Muistakaa siis tehdä ne alapesut tarpeeksi usein, jos haluatte niitä suuhoitojanne.
Vaimoni ei yleensä jaksa mennä pesulle. Pyyhkii vain vessapaperilla. Minulle se sopii, on aamulla märkä ja aromikas pillu.
Itse yleensä käyn ja tuon samalla vaimolle vessapaperia.