Rytmihäiriöt
Lauantaina polveni tähystettiin ja eilen alkoi aamulla hirveät rytmihäiriöt. Jotka jatkuivat yölläkin ja nytkin on. Tuntuu että sydän jättää puolen minuutin välein lyömättä ja sitten ottaa kauhealla spurtilla rytmistä kiinni.
Osaako kukaan sanoa voisiko tämä olla leikkauksesta johtuvaa (olen ottanut aaulla ja illalla 800mg buranan). Ja pitäisikö tässä lähteä lääkäriin?
Kommentit (6)
Otahan pari päivää magnesiumtabletteja (saat saikka ruokakaupasta) ja vaiva häviää.
Itse kärsin tuosta puoli vuotta ja kävin lääkärissäkin, kunnes eräs th ehdotti magnesiumia.
Näin minulla -ehkä sinullakin?
Olen syönyt magnesiumia vuodesta 1993, 350 mg päivässä, ja silti on valtavat rytmihäiriöt ilman lääkitystä. Magnesium auttaa minulla hyvin lihaskramppeihin ja lihasten nykimiseen, mutta ei ikävä kyllä lisälyönteihin, 2.
ja ap:lle sun muille tiedoksi että noi häiriöt pitää tutkia. eli soittamaan lääkäriin jos on!
sillä rytmihäiriö voi mennä huonompaan suuntaan värinään tai sähköinen toiminta estyä, heti lääkäriin jos 15min kauemmin kestää lisälyönnit tarvitset lääkityksen tai rytmin siirron , ei rytmihäiriö voi kestää yli yön terveisin anestesiahoitsu
En osaa sanoa, onko leikkauksella mitään yhteyttä niihin. Itse olen kärsinyt lapsesta asti lisälyönneistä, ja niitä on muutaman kerran tutkittu. Minulla ne ovat vaarattomia ja syönkin niihin Propralia ihan säännöllisesti; muuten lisälyöntejä tulee tuhansia päivässä. Jos olosi on kauhea, niin mene päivystykseen. Menin itsekin kymmenisen vuotta sitten, vaikka tiesin, että kyse on vaarattomasta vaivasta, ja silloin sain tuon Propral-reseptin. Sanoisin, että kyllä ne kannattaa tutkituttaa, kun ei voi tietää, mistä on kyse.