En ole saanut pimppaa helmikuun jälkeen.
Joudun varmaan vetää handyyn koko loppu vuoden ja viä ens vuodenkin. T.mies
Kommentit (27)
No voi. Minä en ole saanut munaa kohta 9 vuoteen, sen jälkeen kun mies jätti...Mutta Kaalimato on joka tapauksessa parempi kuin huono mies, joten eipä haittaa vaikka menisi loppuikäkin näin.
Minä en ole saanut pimppaa koskaan. Tosin olen itse nainen enkä ole edes kiinnostunut naisista. Johtuu varmaan siitä.
Viimeksi kesällä 2013.
Olen 46-v nsinen, eikä enää juuri flaksia.
Pitäis vaan luovuttaa.
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:41"]
[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"]No mikset oo saanut sen jälkeen? [/quote]en tiä mistä johtuu, kai oon puupää tai jotain. Tai sit vedän liikakovat kännit baarissa, kun alku aina näyttää lupaavalta. Viime viikonloppuna meni 23 olutta 8 tunnissa. Muuten en tissuttele. Ja oon sen verran ujo selvin päin etten uskalla treffejä sopia helposti. Sit oon viä melko köyhä.
[/quote]
Mistähän johtuu että olet melko köyhä?? Jos vedät 23 olutta, niin sillä rahalla ostaisit jo jonkun kivan vaatteen ja laittaisit vahaa tukkaan. No, joka tapauksessa 23 olutta kertookin, miksi et saa.
minäkin sain joskus pinppiä. sitten menin naimisiin. game over. nykyään nylkytän kaikkea mikä liikkuu. halvalla jos saa, vaimolta ei siis saa. normi homma siis.