Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole saanut pimppaa helmikuun jälkeen.

Vierailija
19.09.2014 |

Joudun varmaan vetää handyyn koko loppu vuoden ja viä ens vuodenkin. T.mies

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyynel.

Vierailija
2/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen näkee naamasta, kun lakkaa saamasta. T. Ab

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämän vuoden helmikuun..?

Vierailija
4/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun selibaatti alkoi jo tammikuussa. Loppuelämänkö jatkuu, esim. nettipalstoilta löytyy kirjeenvaihtoa, mut ei suhteita. Avioliittokin oli tyyliin  5 min seksiä / vuosi, tänä vuonna on sentään ollut jo paljon enemmän. Mut siitä on jo 8 kk...

Missä vaihtoehdot?

Vierailija
5/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.S. 4 on nainen, haluttoman miehen ex-vaimo. Nyt himokas sinkku jo 9 kk...

Vierailija
6/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 5 ja 6 :)

Vierailija
7/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset oo saanut sen jälkeen?

Vierailija
8/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi rassukkaa vetele vaan.

God Gays go to Heaven

Bad BOYS GO TO PATTAYA

sinne pariksi viikoksi panemaan..panoja, ruokaa, rantoja, panoja, aurinkoa, niin paljon saat kuin jaksat..näet vielä kotisohvallakin unia niistä karvakolmioista ja vikinästä..lopeta valitus!!

toimi

Vierailija
9/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:32"]

voi rassukkaa vetele vaan.

God Gays go to Heaven

Bad BOYS GO TO PATTAYA

sinne pariksi viikoksi panemaan..panoja, ruokaa, rantoja, panoja, aurinkoa, niin paljon saat kuin jaksat..näet vielä kotisohvallakin unia niistä karvakolmioista ja vikinästä..lopeta valitus!!

toimi

[/quote]

Siellä pärjää noinkin omintakeisella englannilla?

Vierailija
10/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"]No mikset oo saanut sen jälkeen?
[/quote]en tiä mistä johtuu, kai oon puupää tai jotain. Tai sit vedän liikakovat kännit baarissa, kun alku aina näyttää lupaavalta. Viime viikonloppuna meni 23 olutta 8 tunnissa. Muuten en tissuttele. Ja oon sen verran ujo selvin päin etten uskalla treffejä sopia helposti. Sit oon viä melko köyhä.

Vierailija
11/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:28"]Ai tämän vuoden helmikuun..?
[/quote] Jep. T. Ap

Vierailija
12/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:32"]voi rassukkaa vetele vaan.

God Gays go to Heaven

Bad BOYS GO TO PATTAYA

toimi
[/quote]Voi kun olisikin rahulia pari kolme donaa. Ei tätä puutostautia ikuisesti kestä. T. Ap

Vierailija
13/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita. Mä oon saanut kahden vuoden sisällä kolme kertaa seksiä, nekin noin 8 kuukauden välein ja aivan surkeita kännipanoja. Elän mieluummin selibaatissa kuin harrastan enää niitä. Ja ei minkäänlaisia parisuhdemahdollisuuksia kuvioissa. Kai mä tässä vaan kuivetun.

Vierailija
14/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:41"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"]No mikset oo saanut sen jälkeen? [/quote]en tiä mistä johtuu, kai oon puupää tai jotain. Tai sit vedän liikakovat kännit baarissa, kun alku aina näyttää lupaavalta. Viime viikonloppuna meni 23 olutta 8 tunnissa. Muuten en tissuttele. Ja oon sen verran ujo selvin päin etten uskalla treffejä sopia helposti. Sit oon viä melko köyhä.

[/quote]

Siis köyhä joi baarissa 23 tuoppia? Olitko sä samassa paikassa 8 tuntia? kantsis välillä vaihtaa paikkaa ja tutkia tarjontaa.

Vierailija
15/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:48"]Älä valita. Mä oon saanut kahden vuoden sisällä kolme kertaa seksiä, nekin noin 8 kuukauden välein ja aivan surkeita kännipanoja. Elän mieluummin selibaatissa kuin harrastan enää niitä. Ja ei minkäänlaisia parisuhdemahdollisuuksia kuvioissa. Kai mä tässä vaan kuivetun.
[/quote]

Ja viimeisin kännipano oli saanut seksiä viimeksi kaksi vuotta sitten. Ja nyt aivan surkeeta, ehkä 5 minuuttia se jaksoi. Revi siitä.

Vierailija
16/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:49"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:41"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"]No mikset oo saanut sen jälkeen? [/quote]en tiä mistä johtuu, kai oon puupää tai jotain. Tai sit vedän liikakovat kännit baarissa, kun alku aina näyttää lupaavalta. Viime viikonloppuna meni 23 olutta 8 tunnissa. Muuten en tissuttele. Ja oon sen verran ujo selvin päin etten uskalla treffejä sopia helposti. Sit oon viä melko köyhä.

[/quote]

Siis köyhä joi baarissa 23 tuoppia? Olitko sä samassa paikassa 8 tuntia? kantsis välillä vaihtaa paikkaa ja tutkia tarjontaa.

[/quote]

Jos tarjoat välillä naisille niin et tule itse niin känniin. Olisi ihan kohteliastakin. Saattaisi jopa lykästää.

Vierailija
17/27 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:41"]

[/quote]

[/quote]Join kotona 16 ja baarissa loput, jossa vietin 3 tuntia. Aamulla lensi laatta. T.ap

Vierailija
18/27 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

""voi rassukkaa vetele vaan. God Gays go to Heaven Bad BOYS GO TO PATTAYA   sinne pariksi viikoksi panemaan..panoja, ruokaa, rantoja, panoja, aurinkoa, niin paljon saat kuin jaksat..näet vielä kotisohvallakin unia niistä karvakolmioista ja vikinästä..lopeta valitus!!   toimi Voi kun olisikin rahulia pari kolme donaa. Ei tätä puutostautia ikuisesti kestä. T. Ap""

voi, voi..

meillä siskolikoilla on oma pattaya ja vielä yhteiskunnan (sosiaalihuollon, kelan, toimeentulotuen) maksamat siemenlingot.

Miekin oon saannut ainaskiin 7 kaverilta, ja parilla oli tosi kunnon penis.

Osasivat käyttää, toisin kuin Suomipojat. en ihmettele vaikka pitääkin runkata...

Aika ihguu ku menee vaan ulos ja pyörittää perää niin..

Vierailija
19/27 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:58"]

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:49"][quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:41"] [quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 23:31"]No mikset oo saanut sen jälkeen? [/quote]en tiä mistä johtuu, kai oon puupää tai jotain. Tai sit vedän liikakovat kännit baarissa, kun alku aina näyttää lupaavalta. Viime viikonloppuna meni 23 olutta 8 tunnissa. Muuten en tissuttele. Ja oon sen verran ujo selvin päin etten uskalla treffejä sopia helposti. Sit oon viä melko köyhä. [/quote] Siis köyhä joi baarissa 23 tuoppia? Olitko sä samassa paikassa 8 tuntia? kantsis välillä vaihtaa paikkaa ja tutkia tarjontaa. [/quote]Join kotona 16 ja baarissa loput, jossa vietin 3 tuntia. Aamulla lensi laatta. T.ap

[/quote]

Tarviiko tässä nyt sit ihmetellä? Olis sitäpaitsi ollut noloa jos olisit saanut yöseuraa, kun aamulla jouduit oksentelemaan. Tuskin siitä panemisestakaan mitään olis tullut. Kuinkas vanha muuten olet?

Vierailija
20/27 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sen viimeksi 25-vuotiaana. 

-Mies 29v-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi