Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä mun mies on?

Vierailija
19.09.2014 |

Meillä oli tälle illalle yhteistä ohjelmaa suunniteltuna. Tarkoitus oli hoitaa parisuhdetta, meillä kun on ollut jo pitkään aivan liian vähän aikaa toisillemme ja mieskin on tästä aiheesta purnannut. No, sain päivällä sairaskohtauksen, joka ei ollut kuolemanvakava asia, mutta ei myöskään mitenkään yleinen tilanne ja tapahtuma elämässämme. Kohtauksen vuoksi minun täytyy ottaa nyt hieman varovaisesti, emmekä siksi voikaan osallistua siihen aiottuun tilaisuuteen.

Mies lähti sitten iltapäivällä kavereidensa kanssa ulos, sekin oli aiemmin sovittu. Odotin innolla meille kahdelle varatun yhteisen ajan alkamista, mutta sen piti alkaa jo yhdeksän aikoihin, eikä miestä ole kuulunut kotiin vieläkään. Hän ei ole myöskään ilmoittanut, missä on. Istun nyt sitten ikävissäni netin äärellä odottelemassa, ärsyttää! Äsken laitoin tekstaria, että missä on. Ei tainnut huomata sitä, koska vastausta ei kuulu.

En haluaisi olla ärsyttävä miehensä perään soitteleva ja illanvieton keskeyttävä vaimo, mutta kohta kyllä soitan. Mieheni ei edes ole mikään urpo, jolle tällainen käytös olisi tavanomaista. Yleensä hän onnistuu ottamaan muut huomioon.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita vaan, mutta veikkaisin sen lähteneen kavereiden kanssa iltaa istumaan, kun ajatteli ettet jaksa/voi tehdä mitään erityistä.

Vierailija
2/4 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yks ylimääränen. Joku minun miehen kaveri, nukkuu tuolla vierashuoneessa överikänniä pois. Mies fiksuna tyyppinä toi sen tänne nukkumaan (asutaan ydinkeskustassa) ja lähti itse jatkamaan iltaa muiden kavereiden kanssa. Itse en ole ikinä nähnytkään tuota tyyppiä, mutta ei tuo tuolla häiritsekään -.-'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hänkin odotti iltaa ja hieman pettyi. Antaa sun rauhassa levätä ja huomenna kehittelee jotain piristävää, jos on fiksu mies. Ellei ole niin saapuu pikkutunneilla änkyräkännissä kotiin ja nukkuu huomenna iltapäivän ja haisee loppupäivän hiljaisena haikean huomisensa kanssa. Sunnuntaina saattaa päivällä jo olla kunnossa. Toivottavasti ei ole jälkimmäinen.

Vierailija
4/4 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näkijä ja näin näyn....miehesi on vaalean pitkön naisen seurassa, juttelevat jostain tatuoinneista.