Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäiset!

Vierailija
19.09.2014 |

Millä tavalla koette, että keski-ikä näkyy

-ajatusmaailmassanne?

-ulkonäössänne?

Miehet ja naiset vastamaan!

Ja nyt vastaan ensin minä:

-nuorena olin idealisti, nyt alkaneet perinteet tuntumaan tärkeiltä, olen myös jotenkin konservatiivisempi ja ehdottomasti kyynisempi.

-On tullu jo vähän vatsaa ja pari perussairautta... Kauhisuttaa valokuvat, kun näytän niin vanhalta, muttei tunnu siltä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
2/7 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatusmaailma: ei kiinnosta yhtään mikään riehuminen ja biletys, tykkään olla rauhassa, usein hiljaisuudessa, omassa kotona. Mieli on rauhallinen eikä jatkuvassa levottomassa kaoksesa niinkuin nuorena.

Ulkonäkö: viimeisen 2 v aikana tapahtunut suuri muutos. En ole lihonut, mutta suupielet roikkuvat ja otsaryppyjä on tullut melkoisesti. Miehille olen näkymätön. Ei haittaa, kun libidokin on kadonnut. Hahaa. Tunnen olevani kokonainen, riittävä, vaikkei puolisoa olekaan. Olisipa ollut yhtä seesteinen esim. 10 v sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisittepa laittaneet ikävuotenne näkyviin.

T: rupsahtanut 46 v

Vierailija
4/7 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuuuuppista

Vierailija
5/7 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä voisi kirjoittaa novellin, mutta puhelimella ei jaksa. Ajatusmaailma: rajallisuuden tajuaminen. Ulkonäkö: mielestäni näytän samalta kuin ennenkin eli nuorelta, muiden mielestä ikäiseltäni.

Vierailija
6/7 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama kuin ap; valokuvat hirveitä- niissä näkyy joku vanha rupsahtanut akankuvatus ( minä se en voi olla), hih, maha kummasti levinnyt ja kaapissa olevat vaatteet jotenkin kutistuneet. Aamuisin sängystä nouseminen kestää kauemmin kuin ennen, on välillä outo jäykkä olo. Nivelet ja lihakset kipuilee, yö- unet pätkii, hikoiluttaa ja ei vaan enää jaksa samalla tavoin kuin nuorena. Vapaa-ajat voi viettää rauhassa kotona, ei ole paniikkia lähteä aina mihinkään.

Vierailija
7/7 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut konservatiivinen ja kyyninen, mutta sillä tavalla näkyy, että mielestäni mun ei enää tarvitse sietää ihan kaikkea paskaa, mitä nuorena nöyränä vielä siedin. Uskallan myös käyttää auktoriteettia ja vaatia parempaa työtä. Enkä pelkää. 

Ulkonäössä - jsa. Mun kuvat millä tahansa hetkellä on aina näyttäneet kaameilta, mutta olen alkanut huomata, että ei ne silloin nuorempana niin kaameita olleetkaan. 

Mulla itselläni ei ole mitään sairautta, enkä jotenkin miellä sairauksia vanhenemisen osaksikaan, kun nuorempi sisareni ja omat lapseni on sairastaneet jo pitkään paljon nuorempina kuin minä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi