Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
ONKO SINULLA SAMA JUTTU????
19.09.2014 |
muita ketkäon aina saanu kuulla 'aaa aattelin etoot nuorempi'
nyt nuorena harmittaa ku luullaan alaikäseks sit vanhempana varmaan jees
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jep, en kuulemma näytä päivääkään yli 13-vuotiaalta, vaikka olen 17-v, ja saan mm lävistysteni puolesta pahoja katseita. Että "miten sun vanhemmat on antanu sun ottaa noi?!", vaikka ikäni puolesta pystyin kävelemään läväriliikkeeseen ja vain ottamaan korut. Niihin tarvinnut vanhempien lupia. Olen lyhyt, noin 155cm, mutta tissit D-kupit, ei jotenkin sovi tähän kroppaan.