Lue keskustelun säännöt.
ole kiltti ja kerro missä mun kello on!
30.08.2006 |
Oon etsinyt sitä jo monta päivää ja sen on pakko olla täällä kotona jossain!
Kommentit (3)
- Kaikki pikkuiset laukut ja pussit
- lelulaatikko
- sohvatyynyjen takaa/alta
- hiekkalaatikolta
- naapurin lasten lelulaatikosta
- jääkaapista
Totuushan on se, että se voi olla ihan missä vain.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mä en ymmärrä, missä se on.. perjantaina otin sen pois kädestä, mutta mihin mä sen laitoin?
Heitit sen vahingossa likaisten vaattettesi mukana sinne.