Etumus pullottaa?
Miten toisilla miehillä näkyy niin selvästi kohouma esim. gollege-housuissa tai jopa farkuissa ja toisilla ei näy mitään? Onko se vaan kalun koosta kiinni vai alushousujen mallista? Asetteleeko jotkut miehet vehkeensä tietyllä tavalla alushousuihin, jotta kohouma näkyisi huomattavan hyvin?
Kommentit (256)
Minun jalkovälini monesti kostuu, kun näen miehen, jonka etumus pullottaa. Minun alkaa tehdä mieli munaa.
Juu, harmaat hiukan väljät college-housut ja ihana kämmeneen sopiva muhkura etumuksessa. Lääh kyllä tuijotan ja kostun!! <3
N42 kirjoitti:
Juu, harmaat hiukan väljät college-housut ja ihana kämmeneen sopiva muhkura etumuksessa. Lääh kyllä tuijotan ja kostun!! <3
Samma här. Kyllä harmaat kommarit aina silmän iskun saa. Nainen 50 ja yli
Vierailija kirjoitti:
N42 kirjoitti:
Juu, harmaat hiukan väljät college-housut ja ihana kämmeneen sopiva muhkura etumuksessa. Lääh kyllä tuijotan ja kostun!! <3[/quote
Korjaus;
Samma här. Kyllä harmaat kollarit aina silmän iskun saa. Nainen 50 ja yli
Täytyy myöntää että jos mies kävelee vastaan harmaissa kollareissa jos etumus erottuu eihän sitä voi olla vilkaisematta. Onko muut samaa mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Täytyy myöntää että jos mies kävelee vastaan harmaissa kollareissa jos etumus erottuu eihän sitä voi olla vilkaisematta. Onko muut samaa mieltä?
Olen
Salilla harmaat lökärit mihellä jatkoon!
N23
Mulla 16 cm.
Ei näy pullotusta farkuissa.
Ihan pieni ääriviiva vaan...
Koulussa tytöt naureskelee
Ne kai tietää...?
Onhan etumuksen pullotus kivaa silmän ruokaa!!
Ei kalulla ole vain kahta kokoa, löysä ja jäykkä, vaan paljon muitakin! Välillä löysäkin voi olla pitkä ja paksu käärme, kun taas avantouinnin jälkeen sama kalu voi olla aivan pieni ja kurttuinen, melkein sisään vetäytynyt.
Laitoin kireät strech farkut jalkaan jätin bokserit pois kalu alkoi kasvamaan housuissa mukavasti näkyy etumus isolta, kävin viemässä roskat laatikkoon oli ilmeisesti vaikuttava näky kun naapurin 30v rouvan katse näytti melko kiimaiselta kun havaitsi mukavan kokouman housuissani.
M. 44
Katsooko naiset oikeasti jos etumus erottuu collagehousuista?
Speedojen pullotuksia tulee tiirailtua.
Yli 20 senttisen ääriviivat yes!
Katsoo tai minä ainakin katson jos etumus pullottaa.
Mulla noin 15cm.
Ei kyllä uikkareissa näy pullotusta
Vierailija kirjoitti:
Mulla noin 15cm.
Ei kyllä uikkareissa näy pullotusta
Älä Urpo liioittele! Sullahan on se 11 cm!
Collagehousu etumus on mukavaa katsottavaa kauppareissulla 😊
Katsooko naiset rannalla jos etumus näkyy?
Mulla velttona 21cm ja oon huomannu et koulussa tytöt tuijottaa mun farkkujen etumusta