Etumus pullottaa?
Miten toisilla miehillä näkyy niin selvästi kohouma esim. gollege-housuissa tai jopa farkuissa ja toisilla ei näy mitään? Onko se vaan kalun koosta kiinni vai alushousujen mallista? Asetteleeko jotkut miehet vehkeensä tietyllä tavalla alushousuihin, jotta kohouma näkyisi huomattavan hyvin?
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina näin vihdoin sellaisen paljon puhutun collegehousupullotuksen. En olisi muuten katsonut, mutta mies oli komea ja vaistomaisesti katsoin etumuksen. Sillä hetkellä kyllä säväytti ja sai hymyn huulille.
Olenkohan se minä? Pikku paikka kunta?
Oli pikkupaikkakunta!
Ota yhteyttä, terkuin Esa.
Käytän kilttiä niin ei pullota yhtään
Vierailija kirjoitti:
23cm ja kyllä pullottaa 😎
Tytöt uimarannalla ahmii katsein mun etumusta.
Paljonkos tuo onkaan erektiossa, kun jo lepotilassa 23cm?
mulla 15cm ja mitään pullotusta ei näy farkuissa
Itellä 27cm kalu. Pullottaa kivasti. Töissä chinot ja konttorin nuoret naiset saa tätä herkkua katsella ja välillä hoitelen jonkun vessassa.
+65v tytöt tarkistaa uimahallissa pullotuksen. Ei niinkään salaa kun ensin tuijotus alas ja sen jälkeen silmiin viehkeästi. Ei ihan nakki mutta ei Cotler pötkökään. Mikähän lienee tytöillä mielessä?
Vierailija kirjoitti:
+65v tytöt tarkistaa uimahallissa pullotuksen. Ei niinkään salaa kun ensin tuijotus alas ja sen jälkeen silmiin viehkeästi. Ei ihan nakki mutta ei Cotler pötkökään. Mikähän lienee tytöillä mielessä?
Mikä on Cotler, en ole kuullutkaan?? Gotleria on myyty iät ajat.
Nyt en kyllä tajua mikä siinä harmaassa värissä on?
Vierailija kirjoitti:
Nyt en kyllä tajua mikä siinä harmaassa värissä on?
Siis collegehousut vai? No tietenkin se, että pullotukset erottuu parhaiten vaaleissa väreissä ja vaaleanharma on perinteisesti ollut se yleisin väri. Mustista collareista on paljon vaikeampi erotta etumuksen pullotusta. Sama juttu uikkareissa ja siksi miesten uikkareiden suosituin väri on musta. Ei paista vehkeet niin näkyvästi. Sitten taas, jos haluaa esitellä avujaan uikkareissa, niin esim. vaaleansinisissä erottuu kullin ääriviivat paremmin.
Ehkä 15 senttinen kirjoitti:
Mun etumus ei pullota yhtään.
Siksi käytän farkuissa täytteenä tennissukkia.
Mä käytän myös ja on muuten paras ja helpoin asia hereäättää naisen huomio. Itsellä on seisokissa kookas, mutta löysänä ei oikein kummoinenkaan, joten reikäinen sukka saa naisen veden herahtamaan kielelle. Naiset meikkaavat ja käyttävät toppauksia, joten miksi miehet eivät voisi käyttää. Suosittelen kaikkia kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä 15 senttinen kirjoitti:
Siksi käytän farkuissa täytteenä tennissukkia.Mä käytän myös ja on muuten paras ja helpoin asia hereäättää naisen huomio. Itsellä on seisokissa kookas, mutta löysänä ei oikein kummoinenkaan, joten reikäinen sukka saa naisen veden herahtamaan kielelle. Naiset meikkaavat ja käyttävät toppauksia, joten miksi miehet eivät voisi käyttää. Suosittelen kaikkia kokeilemaan.
En vois ikinäs kuvitella laittavani mitään sukkaa housuihin. Epämukavaa ja munatonta touhua. Niillä mennään mitä on suotu.
Myönnän et tuijottelen aurinkolasien takaa uimarannalla urosten massiivisia pullotuksia speedoissa...😙
UimariN 33 kirjoitti:
Myönnän et tuijottelen aurinkolasien takaa uimarannalla urosten massiivisia pullotuksia speedoissa...😙
Missäs rannalla käyt? voisin pistäytyä siellä pullotustani näyttämässä
Olisoa iso pullotus, niin vois käydä uimarannallakin ilman häpeää 😑
Meillä töissä yksi mies pitää aina tiukkia farkkuja.
Ihanan selkeästi näkyy ison yli 20 senttisen peniksen ääriviivat.
Kiihoitun...
Tulispa jo kesä ja runsaat pullotukset uimarannoille
UimavalvojaN kirjoitti:
Tulispa jo kesä ja runsaat pullotukset uimarannoille
Rannalla nähdään !
Meillä koko porukka pullottaa marjasesongin aikana.
Voi siinä minulla alkaa jokin muu pullottamaan, kuin avokki pyllistelee Mehu-Maijan kimpussa.
Hormoonit hyrrää!
Käyn eräällä hammaslääkärillä, jolla selkeästi todella iso kalu 😚
Siksi käytän farkuissa täytteenä tennissukkia.